Hej! Ska lära mig Java och laddade ned dokumentationen från Sun. Men aldrig får man vara riktigt nöjd. Klabbet kom ju i en zip-fil och i zip-filer tenderar mappstrukurer att försvinna, vilket gör att länkarna inte fungerar korrekt. Och det är ju bra att kunna browsa dokumentationen även när man inte är uppkopplad. Lösning?
------------------
Spango om handikappanpassning av site:
Får man den att funka i Lynx betyder det att man inte runkar loss för mycket i grafiska orgier, vilket blinda/gravt synskadade brukar ha svårt att ta till sig.
PeWMedlem sedan juni 200010 432 inlägg Det problemet har inte jag haft med dokumentationen från sun. Tvärtom har det funkat bra :)
------------------
Ancilla, face mea laganum!
Lösning?
Packa upp zip-filen med underkataloger, det är inte svårt och görs på lite olika sätt beroende på verktyg. I WinZip t.ex så trycker du Ctrl-E för Extract, sen klickar du i "Use folder names" och OK. Klart! :)
------------------
Peer's Law
The solution to a problem changes the problem.
Det var ju trevligt för dig, men jag tror inte det löser mitt problem...kan du peka ut en vettig länk kanske?
------------------
Får man den att funka i Lynx betyder det att man inte runkar loss för mycket i grafiska orgier, vilket blinda/gravt synskadade brukar ha svårt att ta till sig.
spangoMedlem sedan juni 20008 205 inlägg Vad är det för verktyg du använder, då?
------------------
Before you criticize someone, walk a mile in his shoes. That way, if he gets angry, he'll be a mile away - and barefoot.
Jo, det verkar som om Pepparn slog huvudet på spiken...tack. (Skäms för att jag inte testat det alternativet)
------------------
PeWMedlem sedan juni 200010 432 inlägg
men jag tror inte det löser mitt problem
Sorry, jag förstod inte om du redan hade fått problem eller om du bara trodde att du skulle få det :l :r
------------------
Ancilla, face mea laganum!
[Redigerat av PeW den 23 jan 2002]