Här sitter jag och känner mig som en idiot igen.
Har skrivit en sajt som jag paketerat i en war-fil och deployat på min server som kör Tomcat 6. Sajten har fungerat utmärkt på utvecklingsmaskinen men vill inte riktigt snurra på servern.
Loggfilen säger mig:
2008-aug-27 12:25:24 org.apache.catalina.core.ApplicationContext log
INFO: Marking servlet FoosballLogin as unavailable
2008-aug-27 12:25:24 org.apache.catalina.core.StandardWrapperValve invoke
ALLVARLIG: Allocate exception for servlet FoosballLogin
java.lang.Error: Unresolved compilation problems:
The import javax.servlet.http.HttpServletRequest cannot be resolved
The import javax.servlet.http.HttpServletResponse cannot be resolved
The import javax.servlet.http.HttpSession cannot be resolved
The hierarchy of the type FoosballLogin is inconsistent
The type FoosballLogin must implement the inherited abstract method BaseAjaxServlet.getXmlContent(HttpServletRequest, HttpServletResponse)
The method getXmlContent(HttpServletRequest, HttpServletResponse) of type FoosballLogin must override a superclass method
HttpServletRequest cannot be resolved to a type
HttpServletResponse cannot be resolved to a type
HttpSession cannot be resolved to a typeat nu.knivby.saab.foosball.FoosballLogin.\<init\>(FoosballLogin.java:5) at sun.reflect.NativeConstructorAccessorImpl.newInstance0(Native Method) at sun.reflect.NativeConstructorAccessorImpl.newInstance(NativeConstructorAccessorImpl.java:39) at sun.reflect.DelegatingConstructorAccessorImpl.newInstance(DelegatingConstructorAccessorImpl.java:27) at java.lang.reflect.Constructor.newInstance(Constructor.java:494) at java.lang.Class.newInstance0(Class.java:350) at java.lang.Class.newInstance(Class.java:303) at org.apache.catalina.core.StandardWrapper.loadServlet(StandardWrapper.java:1104) at org.apache.catalina.core.StandardWrapper.allocate(StandardWrapper.java:806) at org.apache.catalina.core.StandardWrapperValve.invoke(StandardWrapperValve.java:129) at org.apache.catalina.core.StandardContextValve.invoke(StandardContextValve.java:175) at org.apache.catalina.core.StandardHostValve.invoke(StandardHostValve.java:128) at org.apache.catalina.valves.ErrorReportValve.invoke(ErrorReportValve.java:102) at org.apache.catalina.core.StandardEngineValve.invoke(StandardEngineValve.java:109) at org.apache.catalina.connector.CoyoteAdapter.service(CoyoteAdapter.java:263) at org.apache.jk.server.JkCoyoteHandler.invoke(JkCoyoteHandler.java:190) at org.apache.jk.common.HandlerRequest.invoke(HandlerRequest.java:283) at org.apache.jk.common.ChannelSocket.invoke(ChannelSocket.java:767) at org.apache.jk.common.ChannelSocket.processConnection(ChannelSocket.java:697) at org.apache.jk.common.ChannelSocket$SocketConnection.runIt(ChannelSocket.java:889) at org.apache.tomcat.util.threads.ThreadPool$ControlRunnable.run(ThreadPool.java:690) at java.lang.Thread.run(Thread.java:595)2008-aug-27 12:26:26 org.apache.catalina.core.StandardWrapperValve invoke
INFO: Servlet FoosballLogin is currently unavailable
Jag har fetmarkerat raderna som jag misstänker ligger till grund för problemet. Vad är det jag har missat egentligen?