webForumDet fria alternativet

Bugg!

0 svar · 112 visningar · startad av Engine^

Engine^Medlem sedan dec. 20002 861 inlägg

Ja, jag har ställt den här frågan tidigare... ja, jag har postat frågan på alla(!) relevanta forum... jag biter så hårt i det numera dyngsura äpplet!

Frågan:
lol!

om det inte är en bugg så döper jag om mig till "insert name by choice here" genast. Jag testade debugga på ett okonventionellt sätt... en if-sats i vb avslutas alltid med end if om inte den är "på samma rad.." typ
if x=1 then fniss
annars
if x=1 then
fniss
end if

mitt problem var att om jag tog bort ett Item ur en ListBox, som började med "2;0000-800-0005;" plus mera... så s.a.s. ROL:as listboxen 2 kolumner istället för 6 (eftersom det är 6 kolumner) (då jag använder end if). Så jag tog bort end if och skrev skiten på en rad... Helt plötsligt fungerar det att ta bort Item:et som börjar på "2;0...5", men, däremot! så dyker felet upp då Item:et börjar med "2;0000-800-0004" osv... !!!!! Vad i h-e är det som pågår?

Svara något... alla galna ideer är ytterst välkomna. Det här problemet kostar mig pengar för tillfället. Vilket leder mig till en annan olustighet. Microsoft Professional Developer Support kräver 4.195 skr + moms för att ens försöka svara på frågan. Skulle det visa sig vara en bugg så kostar det mig naturligtvis(!) ingenting (förutom trasiga tangentbord?).

Genererad på 369 ms · cache AV · v20260730165559-full.f96bc7eb