Warning: Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (2) in /home/sweden/www/lib/dblib.php on line 24
Can't connect to localhost as cmc
MySQL Error: Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (2)
Warning: Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (2) in /home/sweden/www/lib/dblib.php on line 38
Warning: MySQL Connection Failed: Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (2) in /home/sweden/www/lib/dblib.php on line 38
Warning: MySQL: A link to the server could not be established in /home/sweden/www/lib/dblib.php on line 38
Can't select database content
MySQL Error: Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (2)
Warning: Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (2) in /home/sweden/www/lib/dblib.php on line 78
Warning: MySQL Connection Failed: Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (2) in /home/sweden/www/lib/dblib.php on line 78
Warning: MySQL: A link to the server could not be established in /home/sweden/www/lib/dblib.php on line 78
Can't execute query
SELECT ad, id ,url FROM ads WHERE (pid='2' and place='lunar_front') order by RAND() LIMIT 0,1
Warning: Supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/sweden/www/lib/dblib.php on line 109
EkströmMedlem sedan feb. 20022 594 inlägg Yes! Visserligen är ju Lunar kanonsegt, men de använder MySQL. Det gör ju min ASP / MySQL-lösning even bättre. Tack Nickemannen! :e
hehe...!!, din sida fungerar ju inte alls =P
NiehlsMedlem sedan juli 2002131 inlägg hehe
de verkar ju inte göra sig någon ansträngning för att dölja känslig information.
borde vara en hot spot för hackare.
:)
EkströmMedlem sedan feb. 20022 594 inlägg
Nickemannen skrev:
hehe...!!, din sida fungerar ju inte alls =P
Hehe, nej, men du kan skylla det på Posten eller Johannes nåt... Fråga Racerankan vad han heter :e
Ännu, ett litet spår av vad lunar använder...
Warning: Undefined variable: td_style in /home/sweden/www/mobbegodis/mobbetoppen.php on line 192
JymdisMedlem sedan mars 20016 260 inlägg om ni tittar i tidigare trådar angående detta så har vi kommit fram till att det är bara annonsdelar av lunarstorm som kör mot MySQL..
colioneMedlem sedan juni 20014 421 inlägg
Jymdis skrev:
om ni tittar i tidigare trådar angående detta så har vi kommit fram till att det är bara annonsdelar av lunarstorm som kör mot MySQL..
Precis, det är bara i mobbetoppet och i annaonser de använder php/mysql. på sidan lirar de i asp. en gågn när jag satt och surfade på en sida och skull eöppna en katalog fick jag fram apache-serverns startsida...
JymdisMedlem sedan mars 20016 260 inlägg det är ingen tvekan om att dom kör IIS... (det kan man ta reda på ganska lätt, bland annat netcraft.com)
men man kan köra MySQL ändå... Men som sagt kom vi fram till att dom körde MS SQL (har jag för mig)..