webForumDet fria alternativet

Access kurs i Malmö?

7 svar · 495 visningar · startad av WoW

WoWMedlem sedan mars 20074 inlägg

Någon som gått en kurs i Access i Malmö som kan rekommenderas? Gärna ett bra pris på den oxå :-)

LaspMedlem sedan juli 200012 980 inlägg

Välkommen till wF. Cornerstone har väl en bra höjd på Microsoftkurser, men vad vill du ha ut av kursen?
Vad kan du nu och vad vill du kunna hantera?

Lasp skrev:

Välkommen till wF. Cornerstone har väl en bra höjd på Microsoftkurser, men vad vill du ha ut av kursen?
Vad kan du nu och vad vill du kunna hantera?

Tackar för välkomnandet :-)
Jag kan absolut ingenting om access men har tänkt använda det för att bygga upp ett kundregister. Excel är jag också väldigt dålig på ...
Har sett att Folkuniversitetet har en kurs men har ingen aning om hur bra deras kurser är - upplägg etc.

/WoW

LaspMedlem sedan juli 200012 980 inlägg

För ett kundregister tycker jag inte att du behöver gå på kurs.
Om det passar med Helsingborg som ort, får du härmed två gånger två timmar, introduktion i Access hos mig. Kostar två gånger två öl. Kan det vara något?

stoffe-2kMedlem sedan apr. 200010 782 inlägg

Underbart Lasp, det var längesen man såg ett sådant initiativ wF (y)

det skulle vara en kul ide om fler tog samma initiativ och skapade små "workshops" för forummedlemarna, man lär sig väldigt mycket öga mot öga under ett par timmar.. och det är ju därför vi är här, att lära av varandra :)

Lasp skrev:

För ett kundregister tycker jag inte att du behöver gå på kurs.
Om det passar med Helsingborg som ort, får du härmed två gånger två timmar, introduktion i Access hos mig. Kostar två gånger två öl. Kan det vara något?

hihi nja jag är lite kontrollmänniska så ska jag lära mig nåt ska jag lära mig ALLT från grunden och rakt igenom. Men tack ändå! Det lutar mot Folkuniversitetet just nu tror jag.

//WoW

voigtann1Medlem sedan juni 20019 519 inlägg

WoW Kan nog lova dig du lär dig lika mycket (om inte mer + bättre) hos Lasp som om du skulle gå till universitetet :D

M@gnusMedlem sedan jan. 20061 808 inlägg

WoW skrev:

hihi nja jag är lite kontrollmänniska så ska jag lära mig nåt ska jag lära mig ALLT från grunden och rakt igenom. Men tack ändå! Det lutar mot Folkuniversitetet just nu tror jag.
//WoW

Satsa tre gånger två timmar mot tre gånger två öl hos Lasp så får du nog med dig allt från grunden. :bire

133 ms totalt · 3 externa anrop · v20260731065814-full.30151723
0 ms — hämta forumlista (cache)
0 ms — hämta statistik (cache)
130 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)