Tjena!
Har bytt webhotel, mitt gamla körde mysql3 medans mitt nya kör mysql4.
Jag försöker att ladda upp BU:en via phpmyadmin men stöter på följande problem:
SQL-fråga :
PKƆN1ù-ûÖâÂ5maxmat_forum.sqlœZínÜ6³þ_ ÷Ààýa»°·"EQ’‹â 9u>ÞÆ‰Oí(P ¡Hj-K+-$í&¾ÀÞÂ{ö-ø÷y†Ú•휶֞À±w¥!ÅÎ<óÌPÿbËËåéõs»(jvz}þ?o~Y-–ß÷/¶vmW45³hÆéÂeß/üñË—/3 Z\k4«]ÿ#Û·Í—ºj´eK=w¦oZ{̳4žñPÌb?Ïy©—7Éš²o2×2àKY1!Žeèe\»ö?´„c&gÁŒ+ºqöúìèÁåpæ¯þ¢{鎳Ïݲiû¼èJ—7íjñ©sŸŽ>-ô×…î?“èÑÿóß÷ßm´:ïÛUÙ¯Z–ßµ uUÅ>à YöIWÙjñy+çÕt,0½š¯º¾åÁq¸Q´Ö]ïØj¹´ºwmQÏÿÎ2aêgþþ»ÿþíäùÅ »xþâíÉãG³ýï¿c¸T˜O…ýÌŠºßçü€_ꮘ×βwï/Ø»oßb=}ó©¨Më®îÇQyQaA ÷™_uk.u»/¢èà~œu¹^U=ÛÛ»Ó_®Y_‹ê›A[Yø@ºè«¦‡ ÍgÖ»¯–¹ê\ë5\8[¬¤gòWÓ{Çg]³XèÖÕGi2c¿@b}3·Žñ™`åœ5æ’<™E3 †qó»¸^ß´-+›¹c‹U]c\qÆÎÎi’žÝ´¸7ǃg`z$]â+žš•uõ![õºf×ßÔgÊNwå +æV}ª¿Òâp&Œ#ã/§a,‚4ø|ȤíÝÊœ#«’(=Ù«þÓÁSÞÄÞìâM!æJ´•y #Ç•È_ò$±Ñi.ÂN2äT¹ó¦þÎaôí‚dã6ë²îfí(ø í“*©8ÆgüOwQIƸ؉³.EfD£(™šhtü©r/‰K!Üéó)r 6«Ö ÞC5¶Œv²¼Ã‡V—=«ÁZÈ ûÔpðŽ»öJ3âd~ WÃu"O¶ &çà=} ,jZB¦k‹©RSv>Ž>GØýp
MySQL sa:
#1064 - You have an error in your SQL syntax. Check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'PK' at line 1
Skall tillägga att databasnamnet på mitt gamla webbhotell var maxmat_forum medans namnet på det nya är sportfiskeforum_se_-_maxmat . Har testat att döpa om databasen, samt i db-bu:en. (Men trots det så står mitt gamla databasnamn med i ovanstående?).
Tacksam för pedagoiska svar då jag inte är nån hejjare på sql.
Tack.