webForumDet fria alternativet

Ny stilmall

Om webForum

63 svar · 3 972 visningar · startad av nitro2k01

Medlem sedan aug. 20039 340 inlägg
Frågan#1

I ett led för att förbättra trivseln på webForum har forumledningen beslutat att införa en ny stilmall. Vi hoppas att teman ska uppfattas som mer neutralt och användarvänligt än det förra temat.

Medlem sedan apr. 200010 782 inlägg

*kjam*

Medlem sedan juni 200032 967 inlägg

Det nya temat är helt perfekt, förutom en sak - på startsidan saknas information om inlägg och trådar i forumöversikten.

Medlem sedan juni 20006 022 inlägg

3d-effekterna i det nya temat är riktigt fräcka, har ni 3d-glasögon så sätt på er dom!

Medlem sedan nov. 20014 054 inlägg

Saknar 3d-glasögon... men rosja tycker jag om.. det är så myysigt att man blir riktigt kjamsugen.

*puss* *kjamar* och glad påsk

Medlem sedan jan. 2005257 inlägg

Quid skrev:

3d-effekterna i det nya temat är riktigt fräcka, har ni 3d-glasögon så sätt på er dom!

Går det inte lika bra att tejpa en nylonstrumpa över skärmen? :)

nidron skrev:

Går det inte lika bra att tejpa en nylonstrumpa över skärmen? :)

Nej, du måste sätta strumpan över huvudet.

Medlem sedan juni 20006 022 inlägg

nitro2k01 skrev:

Nej, en plastpåse ska det vara!

Medlem sedan apr. 20042 994 inlägg

Haha! Underbart! Min yrvakna hjärna tänkte nåt i stil med "Va fasiken är det här för sajt, och varför ligger en bild på mig på den??". :birp

Medlem sedan jan. 20061 807 inlägg

Den nya grafiska profilen är kanonfin!
Dock borde lite jobb läggas på loggan uppe till vänster, annars, super. (y)

Medlem sedan feb. 20041 311 inlägg

Jag skulle önska lite mer PhotShop-effekter på knapparna! Prova t.ex. Bevel, Dropshadow och Smoke. Sen finns det tuffa javascript som gör att en text (te.x. wEbFoRuM) följer efter muspekaren!

nitro2k01 skrev:

*testa med en raggsocka*

Quid skrev:

Nej, en plastpåse ska det vara!

Nu blev det helt plötsligt väldigt svårt att andas. Betyder det att metoden funkar? :)

DanneSt skrev:

Jag skulle önska lite mer PhotShop-effekter på knapparna! Prova t.ex. Bevel, Dropshadow och Smoke. Sen finns det tuffa javascript som gör att en text (te.x. wEbFoRuM) följer efter muspekaren!

Glöm inte <MARQUEE>, det är jättetufft :)

Medlem sedan mars 20062 194 inlägg

Vackert!

DanneSt skrev:

Mitt piratkopierade exemplar av Photoshop 5.0 som jag snodde från skolan när jag gick i nian har tyvärr inte de funktionerna. Men om du har några andra förslag är jag idel öra.

Medlem sedan feb. 20002 300 inlägg

nitro2k01 skrev:

Mitt piratkopierade exemplar av Photoshop 5.0 som jag snodde från skolan när jag gick i nian har tyvärr inte de funktionerna. Men om du har några andra förslag är jag idel öra.

Installera eyecandy-plugin:en så har du det! Grymt!

Medlem sedan feb. 20041 311 inlägg

nitro2k01 skrev:

Ok, vad synd. Kan man inte få lite frames och ostängbar bakgrundsmusik då?

Medlem sedan sep. 20051 758 inlägg

Om man måste ha Photoshop installerat på datorn för att kunna ta del av alla effekter är ju inte det en bra idé. Sidan måste ju se bra ut och fungera för alla oavsett webbläsare, operativsystem och övriga program.

b242569 skrev:

Om man måste ha Photoshop installerat på datorn för att kunna ta del av alla effekter är ju inte det en bra idé. Sidan måste ju se bra ut och fungera för alla oavsett webbläsare, operativsystem och övriga program.

Men hallå, man kan ju inte optimera för alla användare och MS Paint är ju sååå old. Släng upp en varningstext på webbsidan och be folk byta från Paint till Photoshop istället :)

Vi funderar på att sno denna sidas design: http://yvettesbridalformal.com/index.htm

Medlem sedan aug. 20068 090 inlägg

HAHAHA....trodde grafikkortet pajat.
God jul!

262 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2
124 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
135 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
124 ms — ändringar (db)