Kalas! (y)
Tack Binero.
14 svar · 1 844 visningar · startad av Patrik
Kanoners :birp
Wunderbar. :bire
superbt :birp
Toppen! :bire
Ja, det går snabbare nu! Framför allt märker jag det på förstasidan, som kunde ta ett par minuter (!) för mig i sessionens första besök.
Great! :)
Ja, det går snabbare nu! Framför allt märker jag det på förstasidan, som kunde ta ett par minuter (!) för mig i sessionens första besök.
Great! :)
Fast det där problemet upplever jag faktiskt nu i stället, med ojämna mellanrum. Ibland står Safari och tuggar en bra stund innan wF-kontakt sker. Dock är jag osäker på vem som orsakar problemet för kickar jag igång Firefox och kör sidan där fungerar det klockrent. Sammanträffande eller att någon flaskhals just släppt vid det tillfället - ingen aning.
Tack Binero :)
Aleborg vet vad han pysslar med!
Nice!! Det märks en viss skillnad!
http://www.bytelove.com/images/uploads/Bytelove/Gamer/lag kills ppl ladies - photo.jpg
Jag märker också skillnad men faktiskt mest åt andra hållet, väldigt skumt. Nyss stod wF och tuggade i en minut medan andra sidor rullade på som vanligt.
Har inte märkt någon skillnad alls, sidorna laddas lika snabbt som vanligt, använder oftast FF iofs. Anyway, tack.
Nu tog det exempelvis närmare 40 sekunder från det att jag gjorde en reload på wF tills det att "Kontaktar webforum.nu..." försvann och sidan laddades in. Själva inladdningen går snabbt men drygt en halv minut? Nja. :)
Men vem vet, det kanske är i nätet här någonstans som flaskhalsen sitter.