webForumDet fria alternativet

swenug - utvecklare som träffas på riktigt

Om webForum

6 svar · 1 108 visningar · startad av Patrik

Medlem sedan maj 2000158 inlägg
Frågan#1

Vi på webForum vill tipsa om swenug som är en grupp utvecklare som finns i stockholm, göteborg och sundsvall. swenug träffas några gånger per år och medlemmarna får själva föreslå ämnen (inom .net) som skall diskuteras och eller presentera något för de övriga. Vi låter Johan Normén som är ansvarig för swenug i göteborg berätta lite mer. Läs mer

Medlem sedan mars 20007 896 inlägg

För Göteborgare så kommer SweNug och IBS Konsult anordna en (gratis-)träff på onsdag, i samband med SDC2009, hos IBS Konsult. Sista ansökningsdag verkar vara idag!

Läs mer: http://www.scandevconf.se/open-event/all/tools-and-technologies-for-dot-net-developers/

Medlem sedan nov. 20041 740 inlägg

Sponsrar de wF på något sätt eftersom de får två nyheter på förstasidan?

edit: Menade inte att låta negativ, var bara nyfiken.

Medlem sedan maj 2000158 inlägg

Nej de sponsrar inte webForum, initiativet för informationen togs av webForum. webForum är till för utvecklare och då vill vi berätta om bra initiativ för utvecklare som vi tror många av våra medlemmar kan ha nytt av.

Jag ser bara en nyhet på förstasidan. Vi delade dock upp artikeln i två trådar för att nyheten inte skulle bli för lång på förstasidan.

Medlem sedan juni 20006 031 inlägg

Har varit medlem i SweNug några månader och efter att ha kollat in betan av nya hemsidan så tror jag att den kan bli ett lyft för SweNug.
Kul om fler wF'are går med.

Medlem sedan sep. 2006867 inlägg

Så nu är jag med och anmäld till eventet 30 mars :)

Bra info och tack för blänkaren!

Medlem sedan aug. 20003 575 inlägg

Har varit medlem i SweNug ett tag, tycker att det är grymt bra :)

265 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.1dc6f849
121 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
133 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
130 ms — ändringar (db)