Detta är kanske offtopic, men efter att ha sett så många lustiga stavningar på ordet "router", så tycks det vara på sin plats att ingripa som språkpolis. :e
:e
I ett inlägg står "reuter", jag kan då upplysa om att Reuters är en engelsk nyhetsbyrå.
Nej. Hur många läser språkforumet? Meningen var ju att nätverkspubliken i LAN-forumet skulle se det.
Det är intressant att notera att man i de flesta usenet-grupper tolererar inlägg som är offtopic, om de klart deklareras som sådana. Så uppenbarligen icke här, där moderatorerna är alltför snabba på att flytta runt allting. De vill väl visa sig nyttiga eller nåt...
Nej. Hur många läser språkforumet? Meningen var ju att nätverkspubliken i LAN-forumet skulle se det.
Det är intressant att notera att man i de flesta usenet-grupper tolererar inlägg som är offtopic, om de klart deklareras som sådana. Så uppenbarligen icke här, där moderatorerna är alltför snabba på att flytta runt allting. De vill väl visa sig nyttiga eller nåt...
Jag läser INGA forum utan jag listar bara dom 20 senaste ändrade trådarna och man hinner med ganska mycket bara av att kolla där. Sedan när man söker något så är det bra att dom är uppdelade efter forum.
Störtlöjligt!
Ta och lägg grejerna rätt från början, de som nu inte vet hur man stavar till ravter lär väl ändå inte bry sig om en tråd som den här?
Moderatorerna är nyttiga, det är ingenting de behöver visa. :OO