Inte för att vara taskig, men ska du ha ett samarbete på engelska måste du kunna skriva brevet på engelska själv.
Hejsan, jag skulle behöva hjälp med ett kortare brev från Svenska till Engelska, vore tacksam om någon kunde hjälpa till.
Brevet:
Hejsan, mitt namn är Petter Lindqvist, och jag är grundaren av den Svenska hockeysiten www.hockeynytt.com.
Våran inriktning är snabba och välskrivna resultat, och under säsongen som gick så tycker jag att vi nådde upp till förväntningarna.
Samtidigt så såg vi mycket vi kunde förbättra oss på.
Inför nästa säsong gör vi en större satsning med helt nya system och en ny design, och även nya och fler skribenter.I vår satsning söker vi efter det där lilla extra, och jag kom i kontakt med David Axelsson här i Sverige som har ett litet ansvar över en lägre serie i Svensk Ishockey.
Vi har via olika källor fått höra om Eastside Hockey Manager, och vi är intresserade av ett eventuellt sammarbete eller något avtal med er, som till exempel skulle kunna gå ut på att ni får synas hos oss via en tävling där priserna består av erat spel eller testningsexemplar.Hoppas du är intresserad!
Mvh Petter Lindqvist
![[AMD]Zmasters avatar](/av/3411.gif)