webForumDet fria alternativet

Bokrea!

Böcker

11 svar · 387 visningar · startad av :stefan:

Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg
Frågan#1

I natt börjar det! Hur många ska hänga på låset vid midnatt? ;)

Jag har förbeställt ett gäng, men jag kommer nog vara där i natt i alla fall... :e

Medlem sedan feb. 20005 891 inlägg

Slutar ruggigt tidigt imorrn, så jag går nog en sväng och glor..

Ska köpa de två sista Arn-böckerna för att komplettera min mini-samling. :e

Medlem sedan juni 200032 967 inlägg

Någon låshängning vid midnatt blir det nog inte, med klart som attans ska det shoppas böcker. Tyvärr är jag upptagen i morgon, så jag får vänta. Men nog är bokrea sköj! :D

Medlem sedan dec. 19992 615 inlägg

Jag tror jag tar en sväng förbi rean på väg till jobbet.... jag börjar 01:30 så.... och hoppas på att den bok jag vill ha är read :)

Medlem sedan dec. 2002789 inlägg

Snart är det dags... Vad är det för böcker ni skall köpa?

Själv är jag ute efter bra XML/XSLT böcker. Kanske blir det någon bra PHP bok också...

Hehe, jag upptäckte nyss att om man inte har förbeställt de mest åtråvärda böckerna kan man se sig i månen efter dem... ;)
Inte ens om man förbeställt kan man vara säker!
Jag beställde Användbara Hemsidor av Jacob Nielsen (en liten bibel inom web usability) som var nersatt från 728 riksdaler till 89 spänn - den såg jag inte röken av i min kasse... Killen i infodisken sa att bara här i Jönköping hade de fått 1300 beställningar bara på den! :e

Men jag lyckades göra av med +400 på Ackis och +300 på Bokia på en dryg timme. Nu blir det makaroner i en månad till! :birp

Medlem sedan nov. 20022 355 inlägg

Åk till växjö.. där finns den fortfarande men kostar dock som ordinarie pris. Förselår att du ringer till dem och kollar om det är en miss!?

Medlem sedan jan. 20023 554 inlägg

Bokrean är årets höjdare. Jag är bokmissbrukare och riskerar överdos :e

Medlem sedan aug. 200218 625 inlägg

Är ingen direkt boknörd, eller ja, läser aldrig böcker i stort sett men den här gången tänker jag hitta faktaböcker om WW2. God tur till er andra. Väl i butiken är det djungelns lag som gäller. ;)

Theon skrev:

Bokrean är årets höjdare. Jag är bokmissbrukare och riskerar överdos :e

Mitt bankkonto råkade ut för en rejäl överdos i alla fall - eller om man ska kalla det lavemang..? :e

Medlem sedan dec. 19992 615 inlägg

Löjligt mycket folk

Det var ju löjligt mycket folk där. Jag tänkte att jag skulle hinna gå igenom butiken på en kvart.... Men icke, det vara bara att fara på jobbet utan att få med sig en enda bok :o

Om man säger så här: i natt fick jag köa en halvtimme för att komma fram till kassan... ;)

256 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2
120 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
131 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
122 ms — ändringar (db)