En fortsättning på Douglas Adams Liftarens guide till galaxen har hittats i författarens dator. Den sjätte delen i berättelsen är tänkt att publiceras under nästa år.
Enligt någon källa som jag inte kommer ihåg längre så skall det funnits ett flertal versioner av A salmon of a doubt på Douglas dator, förlaget ska utifrån dessa redigera ihop boken.
Att det fanns ett flertal versioner av boken på datorn beror på att Adams helt enkelt hade svårt att bestämma sig.
Publiceringsdatum = Årsdagen för hans plötsliga död :(
------------------ F.Sundström Den som söker skall finna!
MMm,svaret är 42 men har du verkligen förståt frågan???(okey jag har läst den serien 6 gånger....)
Medan vi väntar kan vi läsa hans andra böcker:Dirk Gentlys Holiska dektivbyrå, tedags för sorgsna själar och sjärnskeppet titanic.
Föresten jag har sett personer med tygmärken med texten "Zaphod for president".Någon som vet var man kan får tag på dem?
------------------
Emma Goldmans gravplats - liberty will not descend itself onto a people, a people must raise themselves to liberty
Tekoppen: Kolla i studentkretsar - Zaphod for President-märkena var högvilt för tre-fyra år sen, men sen dess har det tryckts upp fler exemplar så det är inte lika otroligt häftigt att ha ett sådant märke längre. Men det hindrar ju inte att bara grejen med ett sånt märke är obetalbart! ;)
*stolt ägare av ett dylikt märke sedan våren 1998* :e