Har ofta funderat på att läsa King men det har aldrig blivit av 
------------------
<A HREF="mailto:djungelfredde@spray.se">Mvh Chavez
</A> UIN: 73975020
8 svar · 363 visningar · startad av Frode
Jag måste nog säga att han är vad han heter. Carrie var den första bok jag någonsin läst och sen har det bara rasat på och jag har nog läst alla böcker han skrivit, håller just nu på med The plant. Det här med att publicera böcker på nätet tycker jag är en helt lysande idé även om det inte kan slå ut känslan av att hålla i en riktigt fet bok...
Har ofta funderat på att läsa King men det har aldrig blivit av 
------------------
<A HREF="mailto:djungelfredde@spray.se">Mvh Chavez
</A> UIN: 73975020
Då ska du göra det! Fruktansvärt bra böcker.
Christine och Jurtjyrkogården är bland det mest hemska jag har läst... Och långa, "uncut" versionen av Pestens Tid är helt lysande! 
------------------
Alla rättigheter kopierade. All reservering förbjuden.
Jag drömde mardrömmar om grinande clowner länge efter att ha läst "It". ( "Det" på svenska )
Rekommenderas om man har starkt psyke..!
------------------
Mvh...
Cajenka/
Camilla J
Jag har bara läst "Knackarna" utav Stehpen King och den tyckte jag var helt värdelös. Men den kanske vore bättre om man läste engelska versionen för översättningen var konstig :(
Hur som helst så kommer jag nog inte läsa några fler böcker av honom.
//M@rtin
Ska vi snacka King ska vi snacka Dark Tower-serien. Så j***a bra! Så som jag längtar efter att få bege mig till Midworld igen! ;)
------------------
-- spango
Livet står på lur alldeles bakom knuten.
Jag måste bara tipsa om den bästa boken han har skrivit! Raseri den är väldigt bra. Helt klart den bästa bok jag någonsin läst :e
------------------
TeNgBlAd
NordicDreamDesign
"Stå på dig annars gör någon annan det"
Heheh läser inte mycket böcker men den jag har klarat av är "Knackarna" och jag diggar den faktiskt... Varför läsa det kommer ju på film :)
------------------
[McD - Burgers for the people!]
Ja jag har både sett och läst Knackarna och den filmen är den sämsta film jag sett i hela mitt liv.
Böckerna är oftast bättre än filmerna även i detta fall, även om jag inte tyckte boken var något att hurra över heller ;)
//M@rtin