A Annelie Medlem sedan mars 2000 2 542 inlägg Frågan 3 sep. 2000 18:52 #1 Framtidens böcker är redan här! Alla är helt gratis att ladda ner och läsa.
Samtliga eböckerna är helt gratis!!
www.eboken.nu
------------------
Mvh /Annelie
*RivJärnet och Heta Sidor*
"Uppriktighet är inte att säga allt man tänker, utan att mena allt man säger." Sanningen är en sällsynt rätt. Kommer den på bordet kan ingen smälta den.
Tacka vet jag riktiga böcker... På papper!
@nders Medlem sedan juni 2000 32 967 inlägg ctrl-p
------------------
<A HREF="http://www.cartman.nu " TARGET=_blank>
det man inte minns har inte hänt.
hit med en berka!</A>
C Chavez Medlem sedan maj 2000 1 953 inlägg Håller med om att det är bättre att ha dem i tryck form. Och att skriva ut dem går ju inte = dyrt!!
Men jag tycker om det eftersom man kan förhandstitta på boken på ett nytt sätt.
------------------
<A HREF="mailto:djungelfredde@spray.se ">Mvh Chavez
</A> UIN: 73975020
C CyberPet Medlem sedan dec. 1999 6 588 inlägg Tyckte det var trevligt att de hade format för Palm Pilots, då kan man ju faktiskt ta med sig boken in på muggen
Fast utbudet var lite magert. Finns säkert fler ställen på nätet med E-böcker?
------------------
/Petra
Veni, Vedi, Visa – Jag kom, jag såg, jag handlade
Vide Medlem sedan dec. 1999 8 577 inlägg Kan man inte ta med sig en bok på muggen? det är ju där jag har alla mina datatidningar...
------------------
PC-älskare prasslar i säven, och har malt i ryggen
www.webeye.nu
Har du gjort lumpen?
Q Q Medlem sedan apr. 2000 2 882 inlägg Datatidningar på muggen? Nä, där är det Ernie och Larson som gäller - nåt kul måste man ju få ha även på muggen!
------------------
Alla rättigheter kopierade. All reservering förbjuden.
N nanne Medlem sedan dec. 1999 1 749 inlägg Alla vet väl att man programmerar som bäst på toaletten. Jag har ingen aning om hur många problem jag löst där
------------------
Vackra djur gör fula saker även dom
nanne.net
C CyberPet Medlem sedan dec. 1999 6 588 inlägg Hur gör du då? Har du med dig penna och papper eller lagrar du allt i huvudet? Eller använder du toapappersrullen som anteckningsblock?
Jag ska prova lite Palm-formaterade böcker. Jag återkommer med en recension för att tala om ifall det är bekvämt eller inte.
------------------
/Petra
Veni, Vedi, Visa – Jag kom, jag såg, jag handlade
Mindre böcker kanske går bra att läsa på datorskärmen, men jag skulle inte kunna tänka mig att läsa mästerverk som Sagan om Ringen (eller Bibeln ) på datorn.
Och nej, man programmerar inte bäst på toaletten. Man programmerar bäst i skogen.
[Redigerat av Muzzafarath den 04 sep 2000]