Det är så här att jag ska tills i morgon ha skrivit en uppsats om något ur amerikas historia eller kultur.
Kommer inte på vad jag ska skriva om bara så tänker ta lite hjälp utav er här.
Vad kan man skriva om som är intressant och lärorikt?
Jag skulle rotat lite kring författningen och tillägget som NRA (National Rifle Association) använder som slagträ för att alla ska ha rätt till skjutvapen hemma. Kontroversiellt här hemma och massa info på nätet om det.
Michael Moore är ju inne på samma spår i Bowling For Columbine.
Jag skulle rotat lite kring författningen och tillägget som NRA (National Rifle Association) använder som slagträ för att alla ska ha rätt till skjutvapen hemma. Kontroversiellt här hemma och massa info på nätet om det.
Michael Moore är ju inne på samma spår i Bowling For Columbine.
NRA lät intressant, har kollat lite på wikipedia och lästa om de, finns ju inte så mycket och läsa om det där tyvärr. Du har inget tips på någon annan svenska sida man kan läsa om det? Jag vet google är din vän men inte funnit någon bra svensk sida där.
NRA lät intressant, har kollat lite på wikipedia och lästa om de, finns ju inte så mycket och läsa om det där tyvärr. Du har inget tips på någon annan svenska sida man kan läsa om det? Jag vet google är din vän men inte funnit någon bra svensk sida där.
Jag skulle kollat på Wikipedia och sen klickat i vänsterkanten för motsvarande sida på engelska - där lär det finnas sjukt mycket info och engelskan får man väl stå ut med i så fall... ;)
Vilken grym framförhållning!
Det finns massor av fina böcker att läsa, man kan inte komma kvällen innan och tro att man kan få allt serverat på guldfat (inte ens silverfat faktiskt!) på någon svensk webbsida.
Du kanske får nöja dig med engelskspråkiga sidor på nätet...
Har missat den uppgiften totalt, men det va till onsdag jag hade det.
Men tycker det är enklare om man kan läsa om allt på svenska så man verkligen vet till 100% vad allt handlar om. Men få nöja mig med engelska sidor.
277 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25