webForumDet fria alternativet

Översätt tillbaks till engelska...

Språk

11 svar · 723 visningar · startad av aasah

Medlem sedan mars 20034 471 inlägg
Frågan#1

Ett annat av mina regelbundet besökta forum har just nu stora problem av olika skäl. Jag skulle vilja påpeka (på engelska) att det är fel på sidan. Min IE skriver följande i nedre vänstra hörnet: (se bifogad fil)

Vad heter det meddelandet på engelska? Utgår ifrån att det är en standardmening som min svenska IE översätter. Men jag behöver originalformuleringen för att kunna felanmäla tydligt.

dump.jpg
Medlem sedan feb. 20002 300 inlägg

"Error on page"

Är det någon som känner igen detta meddelande och vet vad det står (i rubriken) på engelska?

Sidan kan inte visas

Sidan du söker efter är inte tillgänglig för tillfället. Det kan bero på tekniska problem med webbsidan eller så behöver du justera inställningarna för webbläsaren.

Samma grund för frågan...

Medlem sedan juli 20021 523 inlägg

The page cannot be found
The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.

:)

TACKAR! :D

The page cannot be displayed
The page you are looking for is currently unavailable. The Web site might be experiencing technical difficulties, or you may need to adjust your browser settings.

Nu hittade jag en som nog är helt rätt, den andra kanske inte va exaxt som den du ville ha översatt, men den här är nog rätt.

:)

Medlem sedan mars 20015 287 inlägg

Re: Översätt tillbaks till engelska...

aasah skrev:

Ett annat av mina regelbundet besökta forum har just nu stora problem av olika skäl. Jag skulle vilja påpeka (på engelska) att det är fel på sidan. Min IE skriver följande i nedre vänstra hörnet: (se bifogad fil)

Vad heter det meddelandet på engelska? Utgår ifrån att det är en standardmening som min svenska IE översätter. Men jag behöver originalformuleringen för att kunna felanmäla tydligt.

Kan du inte klicka på den ikonen för att få fram det riktiga felmeddelandet? Det borde vara av mer intresse för sidskaparen.
(För det kan väl knappast vara samma som du postar sen?)

Re: Re: Översätt tillbaks till engelska...

* Och där drog man av inlägg nummer 5000 på en felpost!
*

Solbulle då... :P

Re: Re: Översätt tillbaks till engelska...

solbulle skrev:

aasah skrev:

Kan du inte klicka på den ikonen för att få fram det riktiga felmeddelandet? Det borde vara av mer intresse för sidskaparen.
(För det kan väl knappast vara samma som du postar sen?)

??? Vad är det jag ska klicka på? Problemet är att min webbläsare pratar svenska och admin för siten gör det inte.

Och jo, det är samma site. Utvecklingen gick på fel håll, skulle man kunna säja... :(

Rodan: :r

Jo, du ska klicka på den lilla ikonen med den gula varningstriangeln med ett utropstecken i (som är på bilden du postat).

Då bör du få fram en ruta med ett mer utförligt felmeddelande som säger vad det egentligen är för fel.
Alltså för att kanske ge den ansvarige en ännu bättre hjälp att lösa felet.

solbulle skrev:

... Jo, du ska klicka på den lilla ikonen med den gula varningstriangeln med ett utropstecken i (som är på bilden du postat).

Då bör du få fram en ruta med ett mer utförligt felmeddelande som säger vad det egentligen är för fel.
Alltså för att kanske ge den ansvarige en ännu bättre hjälp att lösa felet.

Kan man klicka på den?! Åh, va bra. Då vet jag det i framtiden! Tackar! :D

267 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25
133 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
132 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
125 ms — ändringar (db)