Dryden skrev:
BlueSaint skrev:
3-1-målet var t.ex. solklar offside i målgården då Jens Karlsson stod innanför målgården och sköt 3-1-målet.
Var det verkligen det? Det såg nästan ut som att pucken var i målgården innan spelaren. Och jag tror helt seriöst att Frölunda hade avgjort i nästa hemmamatch om DIF vunnit idag.
Det såg ju onekligen verkligen tveksamt ut. Därför ska självklart domaren kolla på video, det är ju det man har det till.
Nej, jag tror inte att Djurgården skulle klara av att vända allt det här. Det är ju själva principen!
LlergellMedlem sedan sep. 20001 943 inlägg Kanske det kan bli ett SM guld till, vem vet.
Rätt roligt att det kan bli 23-7 i målskillnad i ett slutspel bara, under fyra matcher dessutom :e
:stefan:Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg
:stefan: skrev:
Päronet skrev:
Tyvärr så missar jag de kommande två matcherna då jag är utomlands så jag kommer att vara lyckligt/olyckigt ovetande. :h
Det är nog lika bra... Bered dig på att följa Frölundas vidare äventyr i slutspelet när du kommer hem. ;)
Som sagt... ;)
Dags för HV att ta två raka och Gnaget tar sig an Bofors i Play off 2 - spännande värre framöver. :)
MMannenMedlem sedan jan. 2003247 inlägg Såg LHC - Timrå igår på plusen. Var nog bland den sämsta hockeymatch jag sett på mycket länge. Antingen är det Timrå som gör att LHC inte vågar anfalla, eller så är det något som är galet.
Pinsamt av LHC, tänker knappt inte bry mig om nästa match om de ska spela som de gjorde igår. Jag ger mig, LHC tar sig inte till semi.
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inläggFBK i semi!
Det känns så jäkla skönt! FBK grejade 4-1 i matchserien tackvare 4-1-segern hemma i templet ikväll. Så underbart skönt! Nu blir det semi! :D
Linköping - Timrå. Vilken knepig match. Var det mål? Nja, det verkade vettigt att göra så som skedde och också helt riktigt att inte döma mål. Och sedan avgör Timrå på en målvaktstabbe, lite typiskt kanske? :)
HV tar ledningen mot Modo men jag tänker bannemej inte räkna ut Ö-vikarna. Nu vet jag inte hur matchen såg ut men det verkar inte vara ett helt omöjligt uppdrag att tillslut kunna slå ut HV. Något jag också hoppas sker. ;)
:stefan:Medlem sedan apr. 200015 687 inläggHV får ta och vinna uppe i lappmarkerna i morron, sju matcher för att sen gå in i semifinalspelet lär ta på krafterna. Lottas de sen mot Frölunda blir det knepigt värre... :l
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inläggSå var det bara fyra...
...lag kvar, i och med HV:s seger över Modo i Ö-vik ikväll.
Semifinalerna så.
FBK får ta sig an Timrå och plötsligt har jag bara 20 mil till semifinalarenan. Planeringen inför semi #3 lördagen den 20 mars pågår redan för fullt. Weee! :e
Frölunda - HV kan bli en riktig höjdarserie och ärligt talat så spelar det ingen större roll vilka som går till final av dessa. Bara det inte blir Frölunda. Eller HV. Eller... äh, spela roll. Lika hemska att möta i en final båda två. ;)
Hååvee blåå, tillsammans ska vi kääämpa på, krossa frööölunda, vi älskar håve blå, för vi äälskar hååvee!! :bire
filippoMedlem sedan jan. 20032 850 inläggRe: Så var det bara fyra...
Dryden skrev:
...lag kvar, i och med HV:s seger över Modo i Ö-vik ikväll.
Semifinalerna så.
FBK får ta sig an Timrå och plötsligt har jag bara 20 mil till semifinalarenan. Planeringen inför semi #3 lördagen den 20 mars pågår redan för fullt. Weee! :e
Frölunda - HV kan bli en riktig höjdarserie och ärligt talat så spelar det ingen större roll vilka som går till final av dessa. Bara det inte blir Frölunda. Eller HV. Eller... äh, spela roll. Lika hemska att möta i en final båda två. ;)
Äntligen går det som önskemålen, FBK - Timrå.... och jag SKA dit! Reansch kallas det, glömmer aldrig den pinsamma 4-0 förlusten i januari! x(
dhoMedlem sedan aug. 20022 027 inläggJag får gratulera HV till semifinalplatsen. HV var det klart bättre laget i den här matchserien, men förhoppningsvis så är Modo lite bättre nästa säsong, så de kanske får revansch då. ;)
VideMedlem sedan dec. 19998 577 inläggHur vart det med Foppa, skulle han börja i MoDo eller hur blev det?
dhoMedlem sedan aug. 20022 027 inlägg
Vide skrev:
Hur vart det med Foppa, skulle han börja i MoDo eller hur blev det?
Det är bara spekulationer än så länge eftersom varken Modo eller Forsberg får prata om det eftersom han har kontrakt med Colorado.
:stefan:Medlem sedan apr. 200015 687 inläggJahopp, då vart det Frölunda då... Tur att man bara har tre-fyra kilometer till semifinalarenan. ;)
Kan säga att det var inget kul att åka runt i Bankeryd i går och försöka kränga glass. Varenda jävel satt inne och tittade/lyssnade på hockeyn - det hjälpte inte att jag hade P4 och Lasse Grankvist på högt som faaan i hytten med dörren öppen... :e
DDel PeroMedlem sedan feb. 20003 785 inlägg Vad tror ni om Elitserien 2004/05?
filippoMedlem sedan jan. 20032 850 inlägg
Del Pero skrev:
Vad tror ni om Elitserien 2004/05?
Ska vi inte låte denna säsong avslutas först så man har någon aning om vad det är för spelare med nästa år! ;)
Del Pero skrev:
Vad tror ni om Elitserien 2004/05?
Säsongen då vi spelar hem det 17:e...
DDel PeroMedlem sedan feb. 20003 785 inlägg
filippo skrev:
Ska vi inte låte denna säsong avslutas först så man har någon aning om vad det är för spelare med nästa år! ;)
Denna säsong är avslutad.... :x :(
Hmm, det florerar just nu ett rykte om att Daniel Henriksson har/ska skriva på ett 2-årskontrakt med Djurgården. Återstår att se hur mycket sanning det ligger i det, Silly Season är igång!
:stefan:Medlem sedan apr. 200015 687 inläggSM-guld till AIK!
Iofs i damhockeyn, men what the helvete - man får vara glad åt allt! :)
Bajen - Gnaget i första omgången av Kvalserien, likaså Mif - Leksand. Nåt säger mig att det kommer smälla på rätt bra... :e