webForumDet fria alternativet

Svensk spelare dog på träning

Sport

25 svar · 838 visningar · startad av obelix · sida 2 av 2

Frågan, av obelix

De skulle precis börja träna. Spelaren stod och stretchade lite då han plötsligt kollapsade :l

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan nov. 200013 890 inlägg

- Motion är bra för kroppen
- Man ska inte motionera med en infektion i kroppen.
- Ibland dör folk som har hjärtfel.

Någon som har nått att tillägga kring detta ämne?

Medlem sedan aug. 20021 975 inlägg

Tror inte att vi kommer så mycket längre i den här diskussionen.

Medlem sedan sep. 20028 900 inlägg

niko skrev:

Fast nu svarar jag tex utan att citera hela ditt föregående inlägg på ~20 rader och det verkar ju gå bra. Varför kan inte du göra likadant?

Jag brukar klippa inlägg ibland för att dom inte ska bli för långa, men orsaken till att jag inte gör det är den att jag har fått skit för att jag har kortar ner dom ibland...

Och ibland så svarar jag utan att citera...

BlueSaint...

Vettigaste inlägget i denna tråden hittils... (Inklusive mina egna ;) :p )

Medlem sedan dec. 19996 592 inlägg

Så håll dig till topic om jag får be...

Vi hade varit on-topic om du hade besvarat mitt första inlägg med något annat än "SSDD". Men skit i det. När du skrev att du tycker att proffsboxning ska tillåtas så visade du det jag ville komma fram till, att du utgår från någonting annat än rationella argument när det gäller förbud som inskränker individens frihet. Om dina argument från tråden på Bendros forum skulle översättas till att handla om proffsboxning så skulle det låta så här:

Jag tycker inte att proffsboxning ska tillåtas... för det farliga är att alla reagerar olika.. några boxare kanske mår bra medan andra dör eller drabbas av obotliga skador.. förbjudna sporter är oftast förbjudna av en orsak... jag tycker att proffsboxning verkar farligt.. hur ska vi göra med dem som inte känner till att det är farligt att boxas om man har hjärtproblem.. ska vi tycka att dom får skylla sig själva, eller ska vi skylla på *myndighet*? Jag har inte hört talas om att *myndighet* förbjuder någonting för att det är kul.. dom brukar ha en orsak till det..

Yeah. Whatever. EOD.

Matti skrev:

Om dina argument från tråden på Bendros forum skulle översättas .

Hmmm....
*Sneglar upp mot vänstra hörnet*
Vafalls...
Det står webForum....

Vem har döpt om forumet...:OO :moose :L

261 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.1dc6f849
126 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
131 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
127 ms — ändringar (db)