webForumDet fria alternativet

Nya förbundskaptener

Sport

16 svar · 310 visningar · startad av BlueSaint

Medlem sedan aug. 20021 975 inlägg
Frågan#1

http://www.aftonbladet.se/vss/telegram/0,1082,62685047_537__,00.html tja vad säger ni? :OO

Gillar inte att Lagerbäck ska ta över, och definitivt inte med Roland Andersson. Detta känns inte alls kul tycker jag! Man får väl hoppas på det bästa antar jag...

Medlem sedan feb. 2003531 inlägg

Nej, usch! Detta är en riktig mardröm, jag har aldrig gillat Lagerbäck. De kunde ha kommit på en bättre lösning om de inte var så svenska. x(

Medlem sedan juni 200032 967 inlägg

Nähä.

Då får du allt komma med något bättre alternativ?

Medlem sedan jan. 20032 356 inlägg

Time will tell (eller vad det nu heter) :)
Ge grabbarna en chans innan ni dömer ut dem :)

Lagerbäck har fått chans i flera år nu. Han har visseligen gjort det bra men jag tror att det är dags för något nytt.

Fast har Lagerbäck inte varit mer assistent än ledare?
Att göra honom till förste ansvarig är kanske inte helt fel? Men som sagt, det visar sig med tiden. ;)

Medlem sedan jan. 2003252 inlägg

Det bäste med att Andersson kommer till är väl att han och Zlatan kommer bra överrens och jag hoppas att Zlatan känner förtroende igen i landslaget...

Blårand skrev:

Fast har Lagerbäck inte varit mer assistent än ledare?
Att göra honom till förste ansvarig är kanske inte helt fel? Men som sagt, det visar sig med tiden. ;)

Lagerbäck blev väl lika mycket förbunskapten som Söderberg efter något år, de hade väl delat ansvar?

Det bästa för landslaget hade varit om Djurgårdens (tidigare) tränarduo hade tagit över landslaget. Nu blev det inte så, men nog hade det varit ett vinnande koncept ;)

Men som sagt. Tycker vi ska ge tränarna en chans innan vi dömmer ut dem. De är de värda. Söderberg och Lagerbäck var inte heller så populära i början, men nog gjorde de rätt så hyfsat i från sig i alla fall med tiden?

Jag skulle gärna ha kvar Söderberg i alla fall.

Medlem sedan jan. 20014 973 inlägg

Underbart! Härligt!

Lagerbäck är vis som få. Med honom spelar Sverige det spel vi kan spela.

Medlem sedan aug. 200218 625 inlägg

Blårand skrev:

Det bästa för landslaget hade varit om Djurgårdens (tidigare) tränarduo hade tagit över landslaget. Nu blev det inte så, men nog hade det varit ett vinnande koncept ;)

Ja, det har vi ju sett när klubbtränare från DIF har tagit över landslag vid ett annat tillfälle... ;)

Det ska bli intressant att se, även om namnet Roland Andersson inte direkt får det att florera vårkänslor i kroppen. Vet för lite om honom helt enkelt.

Vet för lite om honom helt enkelt.

Själv tycker jag att det är skönt att slippa kontroversiella förbundskaptener som förvandlar allt till en enda stor cirkus.

Medlem sedan aug. 200218 625 inlägg

oelbal skrev:

Själv tycker jag att det är skönt att slippa kontroversiella förbundskaptener som förvandlar allt till en enda stor cirkus.

Personligen hade jag inte haft någon emot en lite udda förbundskapten som vågar snacka. Stuart Baxter kan ju prata ("This is the *f-word* Champions League" minns väl alla?), Zoran kan ju också glappa emellanåt. Tysken kan visserligen öppna käften han också men nja, där går nog gränsen. :e

In med Jens Fjellström och Ola Andersson :D

Dryden skrev:

oelbal skrev:

Personligen hade jag inte haft någon emot en lite udda förbundskapten som vågar snacka. Stuart Baxter kan ju prata ("This is the *f-word* Champions League" minns väl alla?), Zoran kan ju också glappa emellanåt. Tysken kan visserligen öppna käften han också men nja, där går nog gränsen. :e

Ja, fyfan, Antoine hade varit skräckscenariot. Men vi hade ju vunnit alla matcher, för motståndarna hade skrattat ihjäl sig när de fått syn på honom. :e

Dryden skrev:

... Tysken kan visserligen öppna käften han också men nja, där går nog gränsen. :e

Japp, där går gränsen... ;) ;)

262 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2
126 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
130 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
129 ms — ändringar (db)