Dryden skrev:
Du har såklart en poäng men om jag inte hade möjlighet att dra in lite pengar hade jag ju inte heller spelat. ;)
Nej, det hade förstås inte jag heller.
Denna vecka hade Tyskland stömmat in på tipset så jag kom aldrig för mig att lämna in någon kupong.
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inläggJag har fått tips om att Eskil Hellberg på Expressen ska vara en pålitlig man vad gäller stryktips, förslag och analyser. Men det närmaste jag kommer är http://expressen.se/index.jsp?a=209614 . Var finns analyserna och tipsförslagen?
Dryden skrev:
Jag har fått tips om att Eskil Hellberg på Expressen ska vara en pålitlig man vad gäller stryktips, förslag och analyser. Men det närmaste jag kommer är http://expressen.se/index.jsp?a=209614 . Var finns analyserna och tipsförslagen?
I Sport-Expressen på tisdagar och fredagar (eller var det torsdagar?). Eskil är bra och jag läser hans tips ibland.
Denna omgång har jag hittils gått bet på tre matcher. Prickar jag in resterande sex matcher blir det fan 10 rätt. :) *håller tummarna*
Vad brukar ni spela för system när ni spelar?
/r lyckades pricka in 13 Plus iaf. Fler mål än tre i match 1, Arsenal vs Sunderland 3-1.
GeinMedlem sedan sep. 20005 700 inläggLäste denna tråd på lunchen idag och tänkte att jag skulle testa mej på Stryktipset igen, var ett tag sen jag spelade stryktipset. Jag körde M48 och fick in 11 rätt, fick inte ens tillbaka insatsen men är rätt nöjd ändå. Fick lika många rätt som våran 780kr-andel (10st andelar) . Så nu kan jag gnälla lite på jobbarkompisen (som ansvarade för andelspelet denna vecka) som inte fick fler rätt ;)
Räknade igenom mina antal rätt. Åtta stycken. Men med en tjuga som insats så jag klagar väl inte.. :) Var ganska kass utdelning denna vecka. :l
m_soderlund skrev:
Räknade igenom mina antal rätt. Åtta stycken. Men med en tjuga som insats så jag klagar väl inte.. :) Var ganska kass utdelning denna vecka. :l
Jo, jag drog in 10 rätt men blev inte ett öre rikare för det. ;)
PPeddaMedlem sedan juni 20006 031 inlägg Har inte spelat på stryktipset på flera år, men idag lämnade jag in en M48 för skojs skull.
8 rätt så inte blev man rik inte. :(
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inläggOm inte jag räknade helt åt skogen så drog jag in nio rätt i gårdagens stryktipshärva. Största tabben blev ju min etta i Evertons hemmamatch mot Bolton (0-4!). Vinstkvoten hade jag dock redan uppfyllt tidigare på dagen då jag drog in totalt hundra spänn på två raka Trisslotter. Lördagen gick med andra ord +/- 0 i slutändan. :)
Sju rätt blev det för mig.. Litade också på Everton som verkligen är en berg & dalbana. 1-1 mot vårt Man United för att sen förlora två gånger i rad efter det mot skitlag. :l
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inläggAlltså, jag ser dåligt så jag har säkert missat det men i alla fall; var på svenskaspel.se kan jag se i klartext hur många rätt jag fick? I bevakningsmailen jag får så står det ju, men inte under Avgjorda spel. Eller är jag ute på en uppfriskande cykeltur igen? :OO
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inläggTrots att en halvgardering sprack (av totalt fem på mitt 32-raderssystem) så drog jag hem tio rätt idag, vilket gav mig 36 spänn. :P :birp
GeinMedlem sedan sep. 20005 700 inläggBedrövligt. Bara 8 rätt på 64 raders...
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inläggGlöm 36 spänn. 72:- blev det. Två rätta rader á 18:- = 36:-. Sen satte jag 13 Plus också (tre mål i match 1) vilket ger x2 = 72:-. Jag trodde ju att 13 Plus bara gällde om man hade 13 rätt.
Fett mannen! Själv lyckades man bara få nio rätt. :bla
JjonkeMedlem sedan mars 200628 inlägg Jag har haft 13 rätt en gång, trodde svenskaspel skulle bjuda på tröjan eller kepsen men icke... 16000:- blev vinsten iaf
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inläggJamen sedär ja. Tio rätt idag igen (M32) vilket genererade 86 spänn. Det tar sig. Om sisådär tio år kanske jag har dragit hem min första tusenlapp! :P
Följande matcher sprack (mitt tips inom parentes):
Fulham - Portsm. - 1-3 - 2 (1)
Everton - Sunderland - 2-2 - X (1)
Coventry - Preston - 0-1 - 2 (1)
Alla halvor gick in! (y)
9 rätt på "stryket" på lördagen kompenserades med 11 rätt på E-tipset på söndagen och 381 vackra slantar på mitt konto. :e
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inläggAlltså, vem är det som skriver tipsförslaget på Stryktipset hos Svenskaspel nu för tiden? Ralf har slutat men seriöst. Adam, 14? Well, jag lämnar in tipset i sällskap med Eskil, efter inrådan från Winterlord.