webForumDet fria alternativet

Stryktipset!

Sport

98 svar · 11 015 visningar · startad av m_soderlund · sida 4 av 5

Frågan, av m_soderlund

I brist på information från Svenska Spel så startar jag en ny tråd här på webForum. Det är så att jag skulle vilja diskutera, alternativt se statistik för hur svenska folket har tippat på Stryktipset varje vecka. Jag spelar själv i princip varje vecka, inga storsummor (ligger på \<20 kr/vecka ;)). Har dessvärre aldrig vunnit på tipset heller.. Det vore intressant att veta hur ni tippar, och fram

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan aug. 200218 625 inlägg

Ja, idag var det dags igen! 10 rätt, där jag gick bet på Charlton (som fick storpisk hemma mot West Brom), Ipswich kryss borta mot Gillingham (som jag dessutom halvgarderat :bla ) och Wolverhamptons kryss hemma mot Stoke. Och tio rätt var det givetvis ingen utdelning på men vad gör det, är rätt nöjd. :)

Medlem sedan feb. 2003531 inlägg

Elva rätt för mig gav stålande tio kronor. Jag gick bet på Charlton och Ipswich.

Idag tycker vi väldigt illa om följande lag:

• QPR, som inte orkade hålla 2-2. :bla
  • Liverpool som inte lyckades ens kryssa borta mot Man City. Hur kassa får man bli?
  • Chelsea som inte lyckades vinna hemma mot Birmingham. Sopor! :bla

När klockan pekade 90+ så stod jag på tolv rätt och bara väntade på att Chelskij skulle forcera in 2-1. Men icke. Dessutom förmår då alltså de två ovan nämnsa matcherna att gå åt skogen också så vips - nere på tio rätt och exakt noll kronor i utdelning. Det är inte heller första gången som topplagen inte motsvarar mina förväntningar. Jag blir så trött!

11 rätt för mig gav i alla fall 17 kronor. Jag klagar på Chelsea och Nottingham som gjorde att jag inte fick alla rätt.

Medlem sedan apr. 20051 016 inlägg

Alltså va fan gör Liverpool? Hör dom verkligen hemma i Champions League-kvarten? Föll även på Chelskij (Chelsea), som jag gissar att jag inte var ensam om.
Körde ett M48. Resultat: 10st 10:or=0kr (!) 2st 11:or=34 kr. Gick alltså minus trots att man prickar 11 rätt.

dryden skrev:

När klockan pekade 90+ så stod jag på tolv rätt och bara väntade på att Chelskij skulle forcera in 2-1. Men icke.

Var i samma sits. Illa!!!

Medlem sedan apr. 2005116 inlägg

Jag har spelat 17 veckor i sträck nu och ligger på 9,1 rätt i snitt. Min totala vinst är 177 kr. Snacka om bra utdelning på så många rätt.

Denna vecka vänder det och jag räknar kallt med att kronorna rullar in.

http://berras.tk

Medlem sedan sep. 20026 425 inlägg

Välkommen till webForum, budg1e! :bire

Jag har inte lirat på typ två månader nu men ska lira idag. :)

Tackar & Lycka till! :birp

Veckan efter min "nära-13-rätt"-upplevelse så upptäckte jag att jag hade vunnit 51 spänn på Joker den helgen. :e

Förra helgen gav dock exakt 0:- men det ska väl bli ändring på det i helgen gissar jag. Inga matcher ni vill varna för?

Jag har X2 på båda mina tips i match nr 5 Norwich - Charlton. Den kan bli svettig men jag tror Charlton fixar det.

Svår omgång så stora pengar att hämta!
:h

Gah! 7 rätt denna omgång, sämst hittils i år för min del. Inga bortavinster..!

Medlem sedan dec. 2004290 inlägg

Gårdagens rad slutade rätt skumt tycker jag, hade i alla fall trott på minst 3 bortasegrar (då hade ja ändå inga "skrällar" med) :(

Liverpool suger!

Vad ska man säga? 4 rätt, nu kan det bara bli bättre

http://berras.tk

Jag lyckades också med lysande 4 rätt igår. Ingen lätt rad måste jag säga.

Åtta rätt i helgen gav ingen vinst, och än en gång var Liverpool ett av de lag som skrattade mig rakt upp i ansiktet. Jag blir så less.

Marja drog också in åtta rätt, men på Europatipset ikväll. Tyvärr ej heller det någon utdelning såklart och här var vi nog mest irriterade på Inter, där hon halvgarderat med X2, men där Messina går och vinner med 2-1. Ja, dessa topplag. :l

Fråga:
Är det fler än jag som kör M24-systemet med tre halv- och en helgardering?

Jag gör det ibland. Fast för mig brukar det bli M8, M16 eller M32. Alternativt M48 fast det var längesen nu. :)

Nån mer än jag som har en stående rad varje vecka? Jag lämnar in en 10-veckorkupong också.

m_soderlund skrev:

Nån mer än jag som har en stående rad varje vecka? Jag lämnar in en 10-veckorkupong också.

Stående rad = samma rad vecka efter vecka? Nix, då försvinner ju mer än 76% av nöjet. ;)

Jag spelar M32 varje vecka, men har ingen stående rad. Jag spelar inte på stryktipset för att vinna stora pengar utan för att det är kul. Det finns bättre spel att spela om man vill bli rik.

Zwery Zen skrev:

Jag spelar M32 varje vecka, men har ingen stående rad. Jag spelar inte på stryktipset för att vinna stora pengar utan för att det är kul. Det finns bättre spel att spela om man vill bli rik.

Du har såklart en poäng men om jag inte hade möjlighet att dra in lite pengar hade jag ju inte heller spelat. ;)

Sådär, jag fortsätter med mina tio rätt även denna vecka. Jag bommade på på några enkla matcher, bland annat hade jag av någon anledning kryssat match 12 (som slutade 3-0). Vidare bommade jag på C.Palace hemma-kryss (en tvåa från mig där) samt att Tottenham inte förmådde att fixa en kvittering borta mot M'boro.

Medlem sedan okt. 20005 273 inlägg

11 rätt idag..... hela 10 riksdaler gav det :D Missade på Blackburn-Fullham och Villa-Man C :(

mv icaaq

257 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
119 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
135 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
118 ms — ändringar (db)