Lalandia är störst :)
Är just nu med min dotterdotter på Äventyrsbadet i Gustavsvik-
Detta är jättebra.
Fimms det bättre? :birp
11 svar · 758 visningar · startad av Lasp
Detta är jättebra.
Re: Äventyrsbad
Lasp skrev:
Detta är jättebra.
Relaxen är tokskön!
Ja sitter där nu. Skall kliva i bubelpoen snart.
Har lagt in wF på Favoriter.
De stora undervattensakvarierna är häftiga.
Sitter du och wF:ar på ett äventyrsbad? Är inte det lite... typ... kontraproduktivt?
Jo men Noelle skall ju få sin tid med alla aktiviteter,
Men snarty kör vi söderöver till vänstertecknads position.
Har inye glasögon med mig här inne så det blit lite hipp som happ med bolstäverna.
Ha en bra dag all för nu är det väl fredag?
Jymdis skrev:
Lalandia suger tycker jag. Ska man åka på riktigt äventyrsbad ska man åka ned i tyskland till weisenhouserstrand (rätt osäker på stavningen :r ). Då snackar vi om riktigt äventyrsbad ;)
Min personliga favorit är WaterWorld på Cypern - Europas största äventyrsbad. :)
Web-Tor skrev:
Min personliga favorit är WaterWorld på Cypern - Europas största äventyrsbad. :)
Åå där var jag förra året. Mjo håller med om att det är en stor favorit. Feta sakerna de har där.
Speciellt den när man åker en bit nedför och sen ned i "malström" och åker runt där och tillslut åker man ned genom hålet. Plums så är man nere i en liten bassäng. :e
http://www.waterworldwaterpark.com/htmls/htmls/atracts/aeolos.html
Rosenlundsbadet i Jönköping har ett rätt schysst bad med vattenströmmar, vågor och grejor. Har tydligen blivit utsett till ett av Sveriges bästa. :)
Fast relaxens ångbastu slår allt... ;)
:stefan: skrev:
Rosenlundsbadet i Jönköping har ett rätt schysst bad med vattenströmmar, vågor och grejor. Har tydligen blivit utsett till ett av Sveriges bästa. :)
Fast relaxens ångbastu slår allt... ;)
Det badet är mycket fint. Var på simtävling där i våras. Mycket fin 50 meters bassäng och schysst tavla där man fick information om vilken plats man kom på med mera. :birp