Tror inte det är bra att träna så mycket om man är i det skicket som han är.
Jag tränar mycket, dvs 2 timmar per gång,11 pass i veckan. Och han tränar upp till 5 timmar om dagen och hur gammal är han, runt 50? Kan inte vara bra...
Tror inte det är bra att träna så mycket om man är i det skicket som han är.
Jag tränar mycket, dvs 2 timmar per gång,11 pass i veckan. Och han tränar upp till 5 timmar om dagen och hur gammal är han, runt 50? Kan inte vara bra...
Han har ett förflutet som proffs, så det lär nog inte vara någon fara...
Nu har jag iofs två veckors upphåll men annars är det träning 6.00-8.00 och 16.00-18.00 mån-fre (mån & tor är det även en timme styrka innan också) och 8.00-10.00 på Lördagar. På söndagar är vilodag. :)
Nu har jag iofs två veckors upphåll men annars är det träning 6.00-8.00 och 16.00-18.00 mån-fre (mån & tor är det även en timme styrka innan också) och 8.00-10.00 på Lördagar. På söndagar är vilodag. :)
Han har ett förflutet som proffs, så det lär nog inte vara någon fara...
Har ja men han är inte och har varit stilla ett tag ju. :l
Sådana som han lägger aldrig helt av, dom tar det nog lite lugnare bara, men att dom helt skulle sluta träna tror jag inte på...
Sedan sa han väl att han hade ätit som en tjej, för att kompensera att han inte kunde träna lika tungt som innan...
Det är klart men tror ändå det kan vara så särskillt nyttigt att träna lika mycket som man gjorde i sin ungdom, det kvittar hur mycket man har tränat i sina dar.
Vad tränar du?
Just det, vad tränar du? Låter väldigt mycket. Hur länge har du tränat så? Låter som det finns risk för överträning om du kör hårt i varje pass...
Vad tränar du?
Just det, vad tränar du? Låter väldigt mycket. Hur länge har du tränat så? Låter som det finns risk för överträning om du kör hårt i varje pass...