webForumDet fria alternativet

Biljetter till EM 2004 i Portugal

Sport

5 svar · 213 visningar · startad av Känning

Medlem sedan jan. 2003252 inlägg
Frågan#1

Hej

Vad tror ni man får betala för en "follow my team"-biljett i EM?

Vad får man lägga upp för en biljett till finalen?

För jag läste på eufa:s sida att de inte säljer biljetter längre så jag antar att man måste köpa det på svarta börsen.

För er som inte vet vad en "follow my team" biljett är så är det en biljett som garanterar dig biljetter till samtliga Sveriges matcher i hela turneringen.

Medlem sedan feb. 20003 785 inlägg

Jag har ingen som helst aning dessvärre.
Har du provat att höra av dig till SvFF?

Dock vet jag att jag inte har mycket över för SBH, vad du än gör - stöd inte deras skitiga verksamhet!

Själv så kommer jag nog inte åka till EM utan satsar stenhårt på VM i Tyskland 2006.

Medlem sedan aug. 200218 625 inlägg

Sverige lär, precis som i tidigare turnéringar, få ett visst antal biljetter tilldelades sig och så vitt jag kommer ihåg så är det SFF som du ska höra av dig till om du är intresserad.

En snabbkik på SvenskFotboll.se ger oss svaret direkt, dessutom precis det jag misstänkte. ;)

www.svenskfotboll.se skrev:

EM 2004, svenska biljetter: EM-slutspelet lottas i december, först därefter tar UEFA fram riktlinjerna för den nationella försäljningen. Närmare information hittar du här i slutet av december.

Källa: http://www.svenskfotboll.se/t2vm.asp?p=7566

Medlem sedan mars 20016 260 inlägg

Det är alltid svenska fotbollsförbundet som sköter detta.

Medlem sedan jan. 2003252 inlägg

Man kunde köpa biljetter av Eufa men de har stängt sin biljettförsäljning och öppnar den igen den 1 aug. Tyvärr så missade jag att beställa biljetter innan de stängde den 16 juni. Så nu får man väl hoppas på SFF.

Det jag var intresserad av var ungefär hur mkt man fick lägga upp för en biljett till finalen för det hade varit grymt coolt att se den.

Medlem sedan mars 20016 260 inlägg
252 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.1dc6f849
119 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
131 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
119 ms — ändringar (db)