webForumDet fria alternativet

EM-kvalet

Sport

26 svar · 707 visningar · startad av daja · sida 2 av 2

Frågan, av daja

Då hade man laddat upp för att lyssna på Sverige-Polen via sr.se, så funkar inte P4 kanalen, det kommer inget ljud. jag blir så ledsen......

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan aug. 200218 625 inlägg

Web-Tor skrev:

Nu ska vi inte överdriva!
Det var en bra match men spelet räcker inte för att uträtta något stort under EM.

Och vad krävs för att du ska bli nöjd?

Jag frågar mig det samma. Med spelet från första halvlek så kan nog Sverige klara sig väldigt långt, men vi får inte tappa i andra halvlek som vi gjorde igår.

Medlem sedan jan. 20013 039 inlägg

Flyttad från Cafét

Medlem sedan mars 20023 561 inlägg

Dryden skrev:

Web-Tor skrev:

Nu ska vi inte överdriva!
Det var en bra match men spelet räcker inte för att uträtta något stort under EM.

Och vad krävs för att du ska bli nöjd?

Jag frågar mig det samma. Med spelet från första halvlek så kan nog Sverige klara sig väldigt långt, men vi får inte tappa i andra halvlek som vi gjorde igår.

Det är ju det jag menar. Hoppas ingen tog illa upp med mina tidigare inlägg. Men som sagt, vi var för slappa på slutet.

Medlem sedan mars 20023 561 inlägg

@nders skrev:

Josef skrev:

Vaddå SVT Europa. Jag har 1:an & 2:an och kunde se matchen alldeles utmärkt på dessa två kanaler. :q

Jo, men du bor väl i Sverige? ;)

SVT Europa är väl en satellitkanal som är tillgänglig utanför Sverige?

Aha... Tänkte inte på att han bodde i Schweiz. ;)

Medlem sedan feb. 200355 inlägg

Josef skrev:

@nders skrev:

Josef skrev:

Vaddå SVT Europa. Jag har 1:an & 2:an och kunde se matchen alldeles utmärkt på dessa två kanaler. :q

Jo, men du bor väl i Sverige? ;)

SVT Europa är väl en satellitkanal som är tillgänglig utanför Sverige?

Aha... Tänkte inte på att han bodde i Schweiz. ;)

Jo, om man ändå hade kära 1:an och 2:an här nere. Kunde iof se
Schweiz-Albanien, Finland-Italien eller Färöarna-Tyskland via kabeltv-nätet men det var ju Sverige jag ville se.

Förövrigt måste jag säga att https://www.sr.se är en helt fantastisk sida om man bor utomlands och vill lyssna på "svensk" musik, sport eller nyheter.

Medlem sedan dec. 2002797 inlägg

bymarie skrev:

Sverige är ju för bra!!
Konstigt att vi spelar så bra när inte Zlatan är med.. är en av hans ICKE beundrare.

SLATAN suger fett!

VM-guld nästa!

Medlem sedan aug. 20012 349 inlägg

rozie skrev:

VM-guld nästa!

Vi kan väl försöka börja med att ta oss till EM och vinna det, och sen klara av VM kvalet innan vi tar ut VM-guldet i förskott ;)

Tyckte Sverige spelade bra, dock något fegare i andra halvlek men fortfarande bra. Polen spelade kass, men det förtar ju inte att vi var bra. Skönt att se Ljungberg i god form och A Svensson glad, sen hjälper det ju till att vi har 5 backar som springer sönder sig.

Forza Sweden!

269 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25
126 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
134 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
131 ms — ändringar (db)