Jag skrev:
Annars kan jag rekommendera Ätrafors Golfbana.
Jag har ju rekommenderat en bana.
Det bästa sättet att få reda på vilka som seriöst vill vara med är att bestämma tid, plats, regler och kostnad så får de som vill anmäla sig.
24 svar · 582 visningar · startad av mrblonde · sida 2 av 2
Var och innhandlade ett set sprillans nya TaylorMade Oversized järnklubbor och kände hur det sög i golftarmen efter lukten av gräs och ljudet av svordomar. Finns det intresse för att köra en skåne golftävling här på webforum? Vi kunde ju träffas och spela en dag och se vem som är bäst på att träffa den lilla vita bollfan. Jag är ingen bra spelare själv, 28 i hcp, men det tar jag igen med att slå
Läs frågan i sin helhet →Jag skrev:
Annars kan jag rekommendera Ätrafors Golfbana.
Jag har ju rekommenderat en bana.
Det bästa sättet att få reda på vilka som seriöst vill vara med är att bestämma tid, plats, regler och kostnad så får de som vill anmäla sig.
jo jag antar det... får väl snacka ihop mig med Erik Juhlin då och se vad vi kommer fram till...
Jag gjorde slag i saken och sänkte mig från 28.0 till 24.9 igår. Någon som vill utmana en kille i världsklass? ;)
Viking skrev:
Seriöst, inte nere i fjolland, let's have a competition i Örnsköldsvik istället! :D
That's right maan! Kan vi inte ordna med poolspel och vinnaren från varje pool går vidare till final som hålls någonstans?
wF-open!
Gandalf skrev:
Viking skrev:
Seriöst, inte nere i fjolland, let's have a competition i Örnsköldsvik istället! :D
That's right maan! Kan vi inte ordna med poolspel och vinnaren från varje pool går vidare till final som hålls någonstans?
wF-open!
Visst! Eftersom jag är den ende(?) från Sörmland så kan väl jag anses vara direktkvalificerad. :p