Jag lyssnar på radion.
Inget vidare spännande längre dock, vi får ta nästa match istället. ;)
HV71 - DIF 4-0 för tillfället. :l
108 svar · 1 819 visningar · startad av Dryden
Äntligen har slutspelet i ishockey dragit igång. Själv hoppas jag, FBK:are som jag är, att mitt kära kaffedrickarlag spelar ut Leksand i fyra raka. Just nu kunde det dock sett lite ljusare ut eftersom FBK ligger under med 2-3.
Någon mer som tänker följa slutspelet?
Jag lyssnar på radion.
Inget vidare spännande längre dock, vi får ta nästa match istället. ;)
HV71 - DIF 4-0 för tillfället. :l
Det gick ju bra tillslut. 4-3 efter sudden.
Ska nog förresten hänga på skäggtrenden bland hockeyspelarna. Jag ska inte raka mig förrän FBK har spelat klart för i år. Har jag tur (?) så blir det först efter en rafflande finalserie. :e
Det säger egentligen inte så mycket, det växer ganska långsamt. :)
Hur funkar kvartsfinalerna i år? Är det bäst av 127 matcher som vanligt?
Bäst av 7. Japp, blir lite tradigt faktiskt. Visst är hockey kul men jag är nog för ett system där man spelar 36 serieomgångar och bäst av max 5 i slutspelet.
Del Pero skrev:
Jag lyssnar på radion.
Inget vidare spännande längre dock, vi får ta nästa match istället. ;)HV71 - DIF 4-0 för tillfället. :l
Så GRYMT härligt!!!!
Hv kommer vinna sm guld! :e
Härligt att FBK lyckas, härligt att DIF inte gör det :e !
Aaah, de riktigt intressanta sakerna utspelas ju i kvalserien där Hammarby har chansen att gå upp. Bara ett formsvagt Brynäs, ett ständigt förlorande Linköping och ett inte alltför respektingivande Rögle står mellan Bajen och elitserien. Forza Hammarby! :D
Linköping får gärna försvinna. Det skulle vara ett skönt tecken på att miljonvärvningar inte alltid hjälper. De var ju otroligt hypade inför säsongen. Se där, det gick visst åt skogen. :OO
Brynäs däremot, de bör klara sig. Elitserien skall ha ett Brynäs helt enkelt. Lika klassiskt som Leksand. :)
Har inte sett en enda hockeymatch sen Sverige blev utslagna ur OS av Vitryssland. Det finns inget som helst intresse kvar för den sporten längre... :(
Så underbart att HV tvålade till apgänget så ordentligt! :)
Men Eklunds påhopp på Pelle Gustavsson (när spelet dessutom var avblåst!) borde rendera i en jävla massa matchers avstängning! x(
:stefan: skrev:
Så underbart att HV tvålade till apgänget så ordentligt! :)
Ge oss bananer!
:stefan: skrev:
Men Eklunds påhopp på Pelle Gustavsson (när spelet dessutom var avblåst!) borde rendera i en jävla massa matchers avstängning! x(
Jag håller med. Det var inte snyggt.
Med Lundqvist i målet så kommer ingen ha nån chans mot Frölunda! :)
Nån vettig kanal som sänder matcherna eller måste man hosta upp en miljon för att kunna se nån jävla digitalkanal för att kunna se..? :l
Tv4 brukar väl sända ett par matcher i slutspelet...
TV4 kommer in i semi #4. Tio matcher för sent om ni frågar mig... :(
Njaa, sista matchen var ganska usel för HV71's del. Får hoppas att de kommer igen till nästa :)
HV71 ÄR GUDAR!