Jag har bara erfarenheter av Unibet och det är då inte mycke negativt. Spelade där mycket för några månader sedan och jag saknar då inget där, man kan se vad man har tippat på tidigare, vilka "levande" tips man har osv. Har aldrig strulat för mej.
För några dagar sedan började jag tippa där igen faktsikt.
Jag hade tänkt använda Postgiro/Bankgiro för att sätta in mina pengar på Unibet men nu upptäckte jag att minsta insats där var 500 kr.. så mycket hade jag verkligen inte tänkt att sätta in.. max 150 kr.. :(
Vill man sätta in 150 kr måste man använda VISA eller MasterCard, vilket jag inte har.. :(
Så nu lutar det (tyvärr) åt att det blir Expekt jag väljer. Där är minsta insats på Postgiro/Bankgiro 50 kr, vilket är mycket bättre.
Registrerade mig på Unibet. Någon som vet om man är _tvungen_ att sätta in pengar då? Eller om man bara kan ha kontot där? Hittade ingen information om det. Eftersom precis som Icebreaker känner jag inte för att sätta in 500 kr (har inget betalkort som fungerar med deras tjänst)
Du behöver inte sätta in pengar, bara för att du har ett konto. Jag öppnade ett konto där för ett par månader sedan, men har inte orkat sätta in pengar där, och inte har dom klagat än ivf. ;)
Nej, man behöver inte ha pengar insatta på sitt konto på Unibet.
Själv så spelar jag numera på Expekt. Satte in pengar via postgiro och det tog bara en dag innan de var inne på mitt konto! Tycker jag är mycket snabbt jobbat!
Har väl hunnit spela upp en så där 30 kr och vunnit ca 10 :e
Ska surfa dit nu Å lira på några NHL-matcher tänkte jag :h
257 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.1dc6f849