Jag kan säga det redan nu: Du kommer inte att vinna.
Jag har slutat posta mina spel på wF, varje gång jag gjort det har jag förlorat. :l
Hoppas jag inte förstörde kvällen... §e
8 svar · 289 visningar · startad av Blårand
Kastade in ett 32-raders system på kvällens "bomben" när jag gick hem. Systemet slumpades fram av inlämningsmaskinen. Vad tror ni om chanserna att vinna med detta bomben-system?
Match 1:
Brynäs: 1, 2, 3, 7
Modo: 1, 2
Match 2:
V.Frölunda: 2, 5
Färjestad: 2, 4
Tror match 2 har goda chanser att slå in. Däremot tror jag att det blir svårare att få in match 1. Tveksamt om Brynäs slår Modo? Även tveksamt om Modo inte skulle klara av att göra mer än 2 mål på Brynäs? Men å´andra sidan, går resultatet in kan det nog ge rätt bra odds.
Vi får se vid 21.30 snåret om jag får gå förbi banken på hemvägen i morgon :) ;)
Jag kan säga det redan nu: Du kommer inte att vinna.
Jag har slutat posta mina spel på wF, varje gång jag gjort det har jag förlorat. :l
Hoppas jag inte förstörde kvällen... §e
Jag kan säga det redan nu: Du kommer inte att vinna....
Man ska aldrig ge upp hoppet förrän slutsignalen har gått. Jag tror att detta går vägen, och att jag kan tanka plånboken med några kronor extra i morgon ;)
Om någon timme så vet vi. :)
Om du är vaken då så kommer du att få lång näsa :p ;) ;)
Min näsa har inte blivit längre...
Nåja...det gick kanske inte helt bra, men nästa gång, dåminsannn... ;)
Förstod ganska tidigt att match 1 skulle bli svår, efter som slumpmaskinen inte var på min sida. Man kanske får välja resultat själv i fortsättningen? Fast slumpen är bra, då den sprider resultaten och ger möjlighet till lite högre odds de gånger som resultaten går in.
Näää...i så fall så blir det efter slutsignalen, eller efter att jag varit på banken ;)