mikul Medlem sedan aug. 2001 3 824 inlägg Frågan 24 jan. 2003 08:43 #1 Är det nån mer än jag här som är så otroligt dumm i huvudet och tränar golf nu?!
Jag va iväg o tränade lite i går och det gick ganska bra facktiskt...
Man kan ju fan int låta bli när man flyttat till golfbanan nu ;)
Funderar på att dra igång på riktigt snart, men det får nog bli någon grad varmare först ;)
/ Mikul
D Del Pero Medlem sedan feb. 2000 3 785 inlägg Nej, det är bara du.
Förhoppningsvis får du träna vidare i sportforumet inom en snar framtid dessutom. ;)
D danis Medlem sedan aug. 2002 157 inlägg man har väl slagit några hinkar på enjoy, men inte utomhus =)
mikul Medlem sedan aug. 2001 3 824 inlägg Hehe, jag va utomhus...ganska kallt om fingrarna... :e
Del Pero: Ojj! Tänkte inte på det ... ;)
/ Mikul
C casca Medlem sedan feb. 2000 5 891 inlägg
mikul skrev:
Del Pero: Ojj! Tänkte inte på det ... ;)
Oj, du måste vara snabbtänkt!
mikul Medlem sedan aug. 2001 3 824 inlägg Hehe, jo för fan...jag skriver först och tänker sen...
Och då kommer man på vad man igentligen skulle ha skrivit ;)
Engine^ Medlem sedan dec. 2000 3 887 inlägg
mikul skrev:
Hehe, jo för fan...jag skriver först och tänker sen...
Och då kommer man på vad man igentligen skulle ha skrivit ;)
Som golf då... man slår först och tänker sedan och kommer fram till hur man borde ha slagit ;)
mikul Medlem sedan aug. 2001 3 824 inlägg Precis! ;)
Typ;
*Nu jävlar**swish**klock**shhhhhhh**Donk**donk**donk**Faaaan också, jävla klubbjävel!!!!!!!!!!*
/ Mikul
Palle Medlem sedan apr. 2000 3 174 inlägg ..eller:
*Nu jävlar**swish**swish**swish**swish**swish**swish**knäck* x(
Engine^ Medlem sedan dec. 2000 3 887 inlägg Det får mig att tänka på en If-reklam...
*svisch* ... *klonk*... "Är det här din klubba?" :e
Jag är en golfare men jag har inte tränat iår än
J Jon Medlem sedan juli 2001 1 304 inlägg Har precis köpt ny driver. Måste få testa den. På Enjoy har man ju ingen aning om hur slaget egentligen blir.
Är det nån ranch öppen nånstans måntro? :)
För övrigt är jag helt inställd på och övertygad om att golfsäsongen börjar senast i mitten av mars i år!
mikul Medlem sedan aug. 2001 3 824 inlägg Palle: typ ungefär så ja ;)
Då skulle ni sett mig på KM... Andra rundan dag 1 på 13 hålet... ligger typ 3 över par just då(på 13 hål asså...totalt kommer jag inte ihåg, men det va ganska bra i alla fall)...
Hamnar i skogen och tänker att det inte är några problem...
men det blir *swish**klonk* och sen *swish**klonk* och sen *swish**klonk* och en gång till *swish**klonk*...
Tillslut kom jag ut... då blir det *swish**PLASK!!!!* och sen *swish**PLASK!!!*
Hmmm.. ganska arg med tanke på att det är ett riktigt birdie-hål ;)
Så förstör man kmet på ett bra sett efter 31 hål spelade... ;)
Kom igen nu lord pingu!!! Hehe... :) :e
Jon: vad har du köpt för någon?
/ Mikul
J Jon Medlem sedan juli 2001 1 304 inlägg Nån billig noname-klubba. Men jag har lite förväntningar ändå. Den kändes bra på enjoy. Stort huvud som ett as! Kändes lite konstigt. Svårt att missa bollen. Skulle vilja veta hur skruven ser ut bara... :e
Tengblad Medlem sedan dec. 1999 8 277 inlägg Flyttad från Café.
Tengblad
Moderator, webForum
Brantis Medlem sedan dec. 2001 1 978 inlägg Jag har tränat inomhus en gång och ska ut på banan i morgon.
Kim Medlem sedan jan. 2000 7 697 inlägg Fusk! Jag vill också ut på banan! :(
Palle Medlem sedan apr. 2000 3 174 inlägg En annan har spelat hela vintern, banan är öppen året runt.
Ok att vintergreenerna är lite slaskiga, men va f-n gör det.. ;)