webForumDet fria alternativet

Enköping!

Sport

11 svar · 315 visningar · startad av @nders

Medlem sedan juni 200032 967 inlägg
Frågan#1

Enköping till Allsvenskan, det känns som en riktig knall. Jag är dock glad att det inte blev Frölunda, som är lika kass som Håkan Mild.

Kul också att Öster tar steget upp igen. De hör liksom hemma i Allsvenskan på något sätt. :)

Mvh,

Medlem sedan dec. 19998 277 inlägg

Lite kul ja att nya lag kommer upp :D

Medlem sedan juni 200010 432 inlägg

He he.. återstår hur klubben och Enköpings kommun ska fixa detta. Arenan håller väl inte direkt för några större publikmängder och det finns inte särskilt mycket till p-platser :l ESK var ju även på väg in i konkurs för bara ett halvår sen.

Som Enköpingsbo kan jag bara konstatera att stadens styrande är mer intresserade av att hålla rabatterna i trim än att bistå de olika lokala sportklubbarna ens med krita och gräsfrön. Så det är med blandade känslor jag ser fram emot nästa år.

Medlem sedan mars 20007 896 inlägg

Det var skoj att Enköping fick chansen i Allsvenskan nästa år, tyvärr åker de nog ur lika fort... Men man vet ju aldrig. :)

Hoppas nu IFK åker ur också, så att den där förbannade Wernersson blir tyst nån gång. :x

Medlem sedan aug. 20022 436 inlägg

Roligt att se Öster i allsvenskan nu när Kalmar med största sannolikhet åker ur..

Medlem sedan feb. 20022 594 inlägg

Förbannade Wernersson? Vad har han gjort nu då?

Medlem sedan mars 20007 896 inlägg

Jag är bara så jäkla trött på han... Han höjer alltid Göteborg till skyarna, och Bajen försöker han jämt peta långt ner i träsket. Förra året fick han tillbaka, Bajen vann och tre Stockholmslag på de tre första platserna. Ända fram till sista omgången ( Ja, de säkrade guldet den näst sista omgången ) förra året trodde han ju inte att Hammarby skulle ta det, men tji fick han...

Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg

Trevligt att Öster gick upp igen så man har två städer att åka till när smokinglirarna kommer på besök! :e

Att bara åka till Borås hela tiden blir ju så trist... ;)

Medlem sedan maj 20002 597 inlägg

snackar ni fotboll eller?

Medlem sedan juni 200032 967 inlägg

Givetvis.

Medlem sedan maj 20002 597 inlägg

säg det då :)

Medlem sedan sep. 20014 781 inlägg

Mycket roligt att ett nytt lag kommer upp.

Minns själv när IK Oddevold gick upp(och sedan åkte ur).
Vilket liv det blev i stan, det är en upplevelse :)

263 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2
119 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
129 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
131 ms — ändringar (db)