webForumDet fria alternativet

Sverige - Ungern

Sport

7 svar · 296 visningar · startad av Tengblad

Medlem sedan dec. 19998 277 inlägg
Frågan#1

Vad är det för jekla hattande av Sverige x( x( x( x(

Mellberg ser förövrigt ut som en krigsfånge :p

Medlem sedan jan. 20014 973 inlägg

Domaren avgör matchen... :x

Medlem sedan dec. 19998 277 inlägg

Källström skulle ha varit med från starten....som jag sa redan innan VM så tycker jag att vi borde skaffa nya förbundskaptener.

Medlem sedan jan. 20002 453 inlägg

som jag sa redan innan VM så tycker jag att vi borde skaffa nya förbundskaptener.

Håller fullständigt med. Att ta med b-lagsspelare från Everton samtidigt som man har Källström på bänken är tjänstefel. Och Antonelius... vad gör han på planen egentligen? :x

1-1 mot Ungern på hemmaplan duger inte.

Medlem sedan feb. 20022 594 inlägg

Mellberg var ju bäst på plan. Och Hazze, du har ju helt rätt i det om Antonelius. Han stannar upp spelet, och sen när började han dribbla i ringar sådär som han gjorde när det närmade sig slutet. Blir ju SÅ förbannad på lagkompisar som spelar som han.

Medlem sedan jan. 20014 973 inlägg

Michael Svensson, Olof Mellberg, Fredrik Ljungberg och Tobias Linderoth var enligt mig de mest framstående svenskarna idag. Antonelius och Alexandersson de största bottennappen...

Medlem sedan dec. 20012 532 inlägg

Underbart när de bytte ut Alexandersson mot Kim!! Hoppas det var symboliskt så Kim alltid får vara med och vi slipper Alexandersson... Jag väntar på att de ska våga sätta in Nisse på vänsterbacken men det dröjer väl några år x(

Positivt var väl att Jörgen fanns där han hör hemma - utanför planen :p

Sen håller jag med Tengblad - bort med tomtarna!

Medlem sedan aug. 20002 992 inlägg

Zlatan yeah ;)
Tyckte det var en ok match, förrutom den där j***a dommar missen i slutet :l

257 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
127 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
127 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
126 ms — ändringar (db)