webForumDet fria alternativet

DEERBYYYY!

Sport

27 svar · 787 visningar · startad av Rinaldo · sida 2 av 2

Frågan, av Rinaldo

Vilka ska dit imorn?

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan juli 2000534 inlägg

Kommer just därifrån. Bajen fick inte låna bollen i andra halvlek, underbart att se Källström dominera mittfältet. Domaren var ingen höjdare, men straffen var solklar.

Full fart framåt!

Medlem sedan jan. 20002 453 inlägg

Trodde inte att man kunde bli offside på egen planhalva men det kunde man visst.

Instämmer. Katastrofalt av domaren. :x

Med det är väl bara att bita ihop och gratulera alla djurgårdare till segern.

Medlem sedan juni 200032 967 inlägg

Domare och linjemän gjorde många missar, men det var inte bara Bajen som lurades på frisparkar eller frilägen.

Det var ingen toppinsats av domaren, den saken är klar. Att skylla förlusten på funktionärerna är dock inte helt rätt. Förmodligen hade jag dock gjort detsamma om det var Djurgården som förlorade på samma sätt. :OO

- - - - -

Jag hoppas Bajen tar sina poäng på slutet så vi får ha kvar alla stockholmslagen i Allsvenskan. :)

Mvh,

Medlem sedan jan. 20011 140 inlägg

Djurgården är ju ett bättre spelande lag så det är väl bara att säga grattis.

Håller med Lass Sandlin på Aftonbladet.

Sen kan man ju fundera över hur en linjeman som Mikael Nilsson från Stora Höga – svensk VM-representant 1998 ! – så kapitalt kan missa Antti Pohjas friläge och vifta offside. Pohja var inte bara på egen planhalva utan också flera meter på rätt sida om backlinjen. Avsätt karln!

Medlem sedan jan. 20002 453 inlägg

Att skylla förlusten på funktionärerna är dock inte helt rätt.

Det håller jag med om. Djurgårdens seger var rättvis. Men det kändes tungt att behöva se Antti Pohja bli avblåst för offisde på egen planhalva när han var på väg mot ett saftigt friläge.

Jag hoppas Bajen tar sina poäng på slutet så vi får ha kvar alla stockholmslagen i Allsvenskan

Det låter helt okej tycker jag. :bire

Medlem sedan mars 20014 214 inlägg

VIlken j''vla stämning det var!

Synd bara att jag typ stod på rökbomben.... mådde inte så bra resten av kvällen ;)

Medlem sedan sep. 20016 059 inlägg

Jepp, stämningen var det inget fel på!
Det var fett med TRYCK! :D Synd bara att det är så sjukt kallt

Medlem sedan mars 20014 214 inlägg

pft... kallt... långkalsonger och en burnt tröjor avhjälpte den saken ;)

268 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25
127 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
138 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
126 ms — ändringar (db)