Vad pratar du om, Juhlin? Jag hänger inte med riktigt.
Favoritlag i Allsvenskan?
42 svar · 827 visningar · startad av Ekström · sida 2 av 3
Frågan, av Ekström
Själv håller jag på Bajen! :) Om det går dåligt för Bajen håller jag på Giffarna för det ligger hyfsat nära. Sundsvall alltså.
Läs frågan i sin helhet →Okkido skrev:
Erik Juhlin; jupp, men hade Anders Frisk lärt sig dömma hade vi haft Ijeh på plan och han gör hela laget :D
Jag håller på IFK Lammhult... Det ni!! Finns bara IFK Lammhult och Växjö Lakers :P
I mitt hjärta finns bara ett lag - Halmstads BK! :D
Sen får det faktiskt gärna gå bra för DIF och Elfsborg också, jag gråter inte om dom lyckas. :)
DJURGÅRDEN!!!
på min tröja jag har idag står det "Djurgår'n Stockholm"...
fick den i fredags... då blev jag glad... =)
Ja e fö-ödd till att bli Gnagare, en AIK:are... :)
Härute på vischan får man hålla stånd ordentligt... :e
CatZ skrev:
Jag håller på IFK Lammhult... Det ni!! Finns bara IFK Lammhult och Växjö Lakers :P
Agree, IFK Lammhult vet jag inte dock..
Go Lakers!
//G8 (f.d. Lammhultsbo)
Håller på Djurgården i alla sporter.
Bra fråga. Alltid kul när Änglarna gör sitt jobb bra där ute men nja, något helhjärtat fan är jag väl inte.
Änglarna? Är du på riktigt? :p
MFF - och HIF kommer som vanligt vara hatobjektet!! ;)
Östersundarna här är ju inte på riktigt... :e
Naturligt vore för dem att hålla på Sundsvall, men nej... Den ena håller på ett Stockholmslag och den andra på IFK Göteborg. Två städer som avskyr varandra när det handlar om fotboll ( Och en hel del annat :OO ). Jag skulle inte vilja sitta med er i TV-soffan under Allsvenska matcherna. ;) :L
SPiN skrev:
Östersundarna här är ju inte på riktigt... :e
Naturligt vore för dem att hålla på Sundsvall, men nej... Den ena håller på ett Stockholmslag och den andra på IFK Göteborg. Två städer som avskyr varandra när det handlar om fotboll ( Och en hel del annat :OO ). Jag skulle inte vilja sitta med er i TV-soffan under Allsvenska matcherna. ;) :L
Jag hörde att de skaffat två tv-apparater med en ljudtät dörr emellan... :e ;)
SPiN skrev:
Sundsvall? Bah. Stockholm? Nja, det vore väl för Melleruds-liraren Andreas Johansson i DIF då. Men nej, det håller ju inte. IFK, närmaste Allsvenska laget när jag växte upp (bortsett från Oddevolds och Ljungskiles kortvariga sessioner). :)
:stefan: skrev:
Jag hörde att de skaffat två tv-apparater med en ljudtät dörr emellan...
Det skaffade vi redan till hockeysäsongen. :e