Har ett öga på matchen... är inte imponerad direkt. :(
Katastofalt!
9 svar · 321 visningar · startad av Tengblad
Katastofalt!
Har ett öga på matchen... är inte imponerad direkt. :(
De kan ju inte alltid gå bra...
Hejja Zlatan! :)
Nej men det får inte vara så katastrofalt....även om Zlatan rädda hedern lite.
Det var skrämmande dåligt. I stort sett hela laget får underkänt. Rade Prica har antagligen gjort sin sista landskamp. Förstår inte varför han kom med överhuvudtaget. Hade hellre sett att dom testat med Niklas Skoog.
Det började dock hända lite på slutet när Farnerud, Nils-Erik Johansson och Kim Källström kom in och det är positivt. Hoppas de får chansen igen.
Hmm... såg inte matchen, så jag ska inte uttala mig om den, jag bryr mig istället om laguttagningen.
Vad i hela världen gör Prica där när Sverige har kompetenta anfallare som Selakovic?
Fråga nummer två, varför låter dom Asper stå i mål? Jag hade mycket hellre sett att Fredrik Sundfors hade fått stå. :)
Vänta nu, är inte Prica spelaren som både överraskat och övertygat totalt i Hansa Rostock som ju faktiskt ligger i toppen av Bundesliga (förvisso efter 2 omgångar men ändå...).
Dock så var han kass, men jag förstår varför man ville testa honom...
Har för mig att han har testats i U21 så sent som för något år sen, men inte hade ett rätt där ens, hur ska han då lyckas i ett lag som kräver ännu mer? Jag tror inte på den killen faktiskt.
Jag tycker inte två bra matcher i klubblaget ska räcka för landslaget. Skoog har varit lysande under hela Allsvenskan i år och Selakovic har varit bra under många år och gjort en hel del mål.
Nåväl, Prica har i alla fall visat vad han går för i landslaget nu... :)