Kim... §e :birp :p :e
Är Fredrik Ljungberg homosexuell?
37 svar · 1 617 visningar · startad av Maod · sida 2 av 2
Frågan, av Maod
Har hört från några håll att han är det och från andra håll har jag hört att det bara är rykten...någon som vet hur det ligger till?
Läs frågan i sin helhet →Kim skrev:
Han är, enligt de som har träffat honom, en av de ödmjukaste som finns.
Det finns delade meningar. Många säger att han kan komma två timmar försent till en intervju, och inte ens säga "Ursäkta att jag är sen". Men jag tycker att han verkar vara väldigt sympatisk. :)
Och han är inte bög, nej. Jag har en kompis som såg honom på McDonalds där han satt och gosade med en flicka. ;)
Klart det finns delade meningar, det finns det om alla personer. :)
vad spelar de för roll om han är frukt eller inte?
han spelar i Arsenal, that's enough 2 hate him... :e :e
klart grabben är homosexuell.. han spelar ju fotboll ;)
jag menar... hålla på o jaga en boll tillsammans med andra svettiga karlar.. ;)
Helt rätt! Riktiga män åker skateboard! :D
Simpa skrev:
Erik Juhlin, riktiga män sportar inte ! :D
eller hur bire ;)
precis! skateboard är ingen sport! ;)
Ryktet om att Ljungberg var bög, kom till mig för typ 1 år sedan. Sedan dess så har jag bara hört från fler och fler ställen att han är det. Fredrik har setts hångla med Peter Jöback i London, på en privat kändisfest i Stockholm satt han i knät på Jean-Pierre Barda hela kvällen...Vill ni ha fler "bevis"
En annan lustig sak var att de i ett program på tv4 (glömt namnet) där de diskuterar sport kom in på homosexuella idrottare. De började snacka om att det "kanske" fanns någon bög i england och om hur han skulle bli behandlad om han kom ut med det...
Bryr mig inte så mycket om saken, men ändå.
Hmm ok, så om han skulle vara homosexuell så är han iaf inte öppet homosexuell. Han kanske är bisexuell? :) Man orkar faktiskt inte bry sig så mycket om det. Ska vi inte börja diskutera Zlatans sexualitet istället? :)
Varför diskutera andras sexualitet? Fullständigt onödigt.
Kanske kan vara viktigt när man lägger upp taktiken? ;)
Frej skrev:
Ryktet om att Ljungberg var bög, kom till mig för typ 1 år sedan. Sedan dess så har jag bara hört från fler och fler ställen att han är det. Fredrik har setts hångla med Peter Jöback i London, på en privat kändisfest i Stockholm satt han i knät på Jean-Pierre Barda hela kvällen...Vill ni ha fler "bevis"
En annan lustig sak var att de i ett program på tv4 (glömt namnet) där de diskuterar sport kom in på homosexuella idrottare. De började snacka om att det "kanske" fanns någon bög i england och om hur han skulle bli behandlad om han kom ut med det...
Bryr mig inte så mycket om saken, men ändå.
Syftar du på Ola Wennströms program "Sportklubben" eller vad det nu heter? Det är sämst, Ola själv är en stor pajas som alltid ska dra allting till sin yttersta spets. Killen är värdelös... :x
Hade han varit homosexuell så hade han väl spelat som back. Då hade han ju kunnat springa runt och spana in alla fotbollsbakar ;)
skyman, jasså det kan man? ;)
Hmm... jag spelar alltid som målis ;)