Goddamn boy, har du pluggat igen hörselgångarna? :e
Såg det i en tidning nånstans och den är slängd i återvinningen för länge sen... ;)
Silly season
47 svar · 841 visningar · startad av Kim · sida 3 av 3
Frågan, av Kim
Det är verkligen ett fenomen... :o Spelare är aktuella för typ alla lag och alla positioner som finns i varenda lag. Någon som har någon större koll på vad som händer? Årets mest lustigaste position är nog Barças vänsterback, som förmodligen kommer innehas av... Frank De Boer! :x
Läs frågan i sin helhet →du tänker nog på CITY kompis...
eller så är du bara helt useless :birp
Nope, det stod klart och tydligt Man U. ;)
Iofs kan det ha varit de tre dyraste övergångarna genom tiderna i Premier League, men det gör detsamma - det är ju på sistone priserna har gått upp så absurt mycket... :l
Förresten, vilka pengar skulle City ha att handla för? :e
Hey! Sluta snacka engelskt skräp i min tråd för fotboll! ;)
Sluta snacka fotboll överhuvudtaget...
Kan nos stämma :stefan...
Veron, Van N och Rio är ju ganska långt från gratis :(
Beträffand city får väl Keegan och Schmeichel börja deala lite grejer på manchesters bakgator... :e
lagen man ska se upp med i årets CL som kommer att bli grymt intressant e inter som äntligen har fått en riktig tränare som visar var skåpet ska stå, men man får inte glömma Man U eftersom har en bred trupp så skadar/avstängningar spelar inte så där jättestor roll.
outsider blir AJAX som har ett mycket lovande lag med många unga spelare.
jag väntar med spänning iaf tills det börjar
När det gäller Champions League så vågar jag säga att det står mellan något av dessa fem lag.
* Real Madrid
* Barcelona
* Bayern München
* Manchester United
* Arsenal
Jag slänger in en "joker" i form av Arsenal här, dom har mycket kompetenta spelare som kan spela mycket bra fotboll, det visade dom inte minst senaste säsongen. :)
Real Madrid är alltid farliga med spelare som Carlos, Figo och Zidane (även om dom två sistnämnda dalar i kvalitet).
Barcelona har ett mycket bra lag i år som dock läcker lite i försvaret, men med ett byte (Christanval & Reiziger mot någon bra back) så blir det riktigt bra.
Bayern München blir stenhårda med sitt nya mittfält (Ballack, Deisler, Ze Roberto), dom kommer bli mycket svåra till och med.
Manchester har fått sig ett riktigt nyförvärv i Rio Ferdinand och spär på sitt redan mycket bra lag.