*Frustrerad och ledsen* :( x( x( x( x( x( x(
x( x( x( x( x( x( x( inge mer VM x(
22 svar · 523 visningar · startad av aleborg
x( x( x( x( x( x( x( inge mer VM x(
*Frustrerad och ledsen* :( x( x( x( x( x( x(
Skit!
*död i själen* :x
:(
Nu är inte jag någon sportexpert men det var väl knappast någon med vettet i behåll som trodde att Sverige skulle ha någon chans i fotbolls-VM? ;)
:x :x :x Å Zlatan som kunde blivit hjälte o allt..... *suck*
Var inte så pessimistiska! Jag kollar på reprisen nu och hoppas att Sverige kommer vinna! :D ;)
Erik Juhlin skrev:
Var inte så pessimistiska! Jag kollar på reprisen nu och hoppas att Sverige kommer vinna! :D ;)
Ja det vore väl fan om dom skulle missa två gånger på raken :e
By the way Reefer. Sånt är lätt att säga efteråt när Sverige blivit utslaget. Löjligt!
Erik Juhlin;
Get fuckin real lamer, jag har inte (i motsats till dig) någonsin påstått att Sverige skulle ha någon chans i VM.
Kanske inte det, men du säger det inte förrän nu...
Å Zlatan som kunde blivit hjälte o allt..... *suck*
Han gjorde en fenomenal insats och den kunde blivit betydligt bättre om han passat vidare i flera situationer. Fotboll är definitivt ingen sport att vara egoistisk i och är det så illa att en person ska "lyfta" ett lag är det redan kört.
det var väl knappast någon med vettet i behåll som trodde att Sverige skulle ha någon chans i fotbolls-VM?
Varför inte det? Är det nåt som är fel så är det isf vissas tilltro på de våra. Men OK, de två pellejönsarna i träningsoverall alá "den typiske svensken på husvagnssemester" var lite väl slappa i sin attityd för att leda ett lag... men att såga hela landslaget på förhand (och nu i efterhand ;) )... :OO
Om man betänker hela resans gång och de instatser som gjorts så är det bara att summera med att vi kunde gått mycket längre och ett brons var väldigt, väldigt nära.
Weee ... Nu kanske samhället kan återgå till det normala igen :e §e
Hade verkligen unnat Svensson att sätta sitt skott i stolpen alldeles före Senegals mål dock!
Hade verkligen unnat Svensson att sätta sitt skott i stolpen alldeles före Senegals mål dock!
Var det inte det han gjorde :o :q
Gandalf: Såg du matchen :e
Jepp, eller andra halvlek på Italienska "Rai Duo"... Larzzonn, Ibrahimowitchss, Tswennzonn :e
Men Aleborg du fattar inte, som Viking skrev det verkade det som han hade kunnat unnat Svensson att skjuta i stolpen... eller?