Jag undrar om några halvsopiga slappa människor i sthlms omårdet skulle kunna tänka sig vara med i en fotbollsturnering med folköl och 2*30 matcher. Då våra två lag totalt saknar kondition och det endast är 4 personer av 20 som spelar fotboll så letar vi efter likasinnade, he he sopor alltså :)
Vi håller på och försöker ordna en turnering som ska äga rum i slutet av Juli alt. början av Augusti.
Troligtvis kommer det bli på grusplan då det är ont om gräsplaner man kan låna för lek i stockholms området, sportdryck är förbjudet endast folköl ;)
Jag skulle nog kunna tänkte mig att vara med, men jag är fantastiskt bra på fotboll ( :e ) samtidigt som jag rycker in i början av Augusti och jobbar i stort sett hela Juli. Lite precisare tider så... :D
eureca, speciella tillstånd kan ges ut för att vara alkoholfri, det är ju ingen som ska bli aspackad utan mer en hyllning till sommaren, som för mig är fotboll i parker och folköl :)
Jag kan vara med! Om ni fixar fram något annat än öl, t.ex Cider + att ni betalar tåg/flyg/buss-biljett. :p
Om ni gör denna turnering så får ni ta med er en filmkamera och spela in så att vi andra som inte är med kan få oss ett gott skratt! §jr :e :p ;)
Ursprungligen av erkaeureca, speciella tillstånd kan ges ut för att vara alkoholfri, det är ju ingen som ska bli aspackad utan mer en hyllning till sommaren, som för mig är fotboll i parker och folköl :)
det låter intressant.. ska kolla med "brorsan" om han också vill haka på så har du två pers på din lista snart. :)