Det är fasiken att man inte kan kolla på Argentina - England sen. Blir att slå på P4.
wFs-Fotbollsbar
577 svar · 8 601 visningar · startad av Tengblad · sida 9 av 29
Frågan, av Tengblad
Japp ni är välkommna in och ta en bira och kolla på fotbollen på storbildstvn. Jag har redan börjat ladda inför Sverige matchen här :e
Läs frågan i sin helhet →Såg ut som om Sverige ställde upp med 11 pappfigurer i andra halvlek.
Det var en del fina uppspelningar men inga avslut! Svenskarna var ju helt paralyserade så fort dom kom in i straffområdet.
Och så dessa stolpträffar... Nigeria måste uppleva matchresultatet som mycket orättvist. :l
Web-Tor va klagar du över :o ;) Vi vann ju förbubblan :p
Ursprungligen av Tengblad Det är fasiken att man inte kan kolla på Argentina - England sen. Blir att slå på P4.
Sportres från sportal.se funkar annars :)
Web-Tor va klagar du över Vi vann ju förbubblan
Visst! Och det är jag glad för!
Men det var på "fegspel" och en stor portion tur. ;)
Nej då inget fegspel.....Sverige har väl inte spelat så offensivt på länge som dom gjorde idag.
Tja, om man ska vara lite kritisk, Fredrik Ljungberg var inte bra idag. Han jobbade inte hem och det gjorde att Nigeria ofta fick övertag på mittfältet. Det kommer vi inte ha råd med mot Argentina. Nigeria hade Okocha som var grymt kreativ på mittfältet men Argentina kommer ha Veron, Ortega, Lopez med flera och då har man inte råd att ha med en spelare som struntar i att jobba hem.
Allbäck gjorde inte heller någon lyckad match. Jag ser gärna Zlatan mot Argentina. Tror en sådan match kan passa honom bra.
Spanien - Paraguay nu. Sevärt! :)
Ja håller med Zlatan borde få vara med mot argentina. Som du säger så skulle han passa i en sån match.
*Tittar på Spanien - Paraguay*
Heja Spanien!!!
Jaha, då slutar man om en halvtimme - perfekt att gå till Arena Sportsbar för en burgare och England-Argentina på tre storbildsskärmar... :e
Ljungberg var usel, han kämpade inte han kunde inte dribbla, han tog fel beslut och han sprang inte ens hem när han hade gjort bort sig. Dessutom låg han kvar istället för att resa sig upp och springa (för att vinna), och klaga på domaren. Nix bort med den bortskämda snorungen!
Allbäck borde blivit utbytt redan in till andra halvlek (trots att jag är Göteborgare). Zlatan tror jag skulle passat in.
Men man skall inte klaga, nu är det över och vi vann.
VM GULD!!
Ursprungligen av Web-Tor
på tre storbildsskärmar
Ska du titta i stereo :q
treo blir det väl? :q ;)
Straff för England... Beckham gör 1-0!
Får jag fråga varför alla leker Robert Perlskog och postar varenda händelse här i tråden? :q
Vi som är intresserade följer ändå matcherna live, antingen via TV, radio eller webben. :o
Eller så vill vi inte veta utan vi skall jobba och se reprisen. Då gärna utan att veta slutresultatet så nu skall jag nog inte göra fler besök i sport & idrott :)
Jag följer matchen här.
Äsch, England vann. Nu blir det svårt för Sverige.
Men Sverige har ändå gjort en schysst insats i detta VM. Lite otur med lottning och kanske nån missad målchans mot England.
Inget fiasko ala 90 i alla fall. :)
Jag tror fortfarande att sverige har stor chans att vinna över argentina.