Pinsamt. :l
Vad håller grabbarna på med egentligen?
http://www.aftonbladet.se/vss/fotbollsvm2002/story/0,2789,167488,00.html
Det är Mellberg som startar det men varför får Ljungberg psyk?
22 svar · 502 visningar · startad av Ekström
Vad håller grabbarna på med egentligen?
http://www.aftonbladet.se/vss/fotbollsvm2002/story/0,2789,167488,00.html
Det är Mellberg som startar det men varför får Ljungberg psyk?
Pinsamt. :l
Mellberg gör ju en ful tackling helt i onödan... :l
Lite onödigt att kanske skada sina medspelare på en träning.
Spö ska han ha. ;)
Ah! Lite kul med lite kallabalik! Lite underhållning! :D
LITE! :o
Sant, men varför börjar Ljungberg fightas...
En del fula tacklingar borde han väl fått tidigare, men då har han lyckats ju hålla tillbaka.
HAHA, schysst handskakning efter! :e
Verkligen :)
Hmm... satt och funderade i morse på om man skulle starta en tråd om det här, men tänkte att det fixar någon annan lika bra lite senare. :)
Men vad gnäller ni om? Var glada över att spelarna är heta nu lagom till VM, det är bara bra att dom tänder till. Och som Mellberg sa (han sa ungefär så här i alla fall ;)):
– Fredrik är en störtskön kille. Jag har kanske haft mina hårdaste duster med den jag gillar bäst.
Samma här, det är dom jag känner bäst som man vågar bråka med och som man vet kan ta det. Alla har vi väl bråkat med våra syskon någon gång? :o
Lite småpinsamt kanske, men jag kan ändå se något positivt i det hela. :)
Kul att du ser positivt på detta, Kim. :)
Har faktiskt lite svårt att se varför de ska behöva attackera varandra. Att småbråka går väl an, men nåt sånt verkar det ju inte röra sig om när de kastar ner varandra i backen.
Jag gnäller inte! :p
Ljungberg hade tydligen fått sig ett par likadana tacklingar tidigare under träningspasset, sen tog han bollen från Mellberg och därefter tog det några sekunder så kom tacklingen återigen och då reagerade Freddie, det skulle jag också ha gjort om jag fick tre såna där kapningar.
har är väl bara människa...
kanske grälat med mammam på morgonen ;)
Jag håller med Kim i sitt första inlägg. Man får se det positivt även om det kanske är lite pinsamt gjort.
Tror det var riggat ;)
Såg hela "bråket" på Sporten, och det är ju nästan pinsamt att kalla det för slagsmål... Det där är ju sånt som händer överallt, mellanstadierasten som fotbollsplanen. Det var inte speciellt pinsamt, som jag antydde först, det är mycket mer pinsamt att media blossar upp det till något jättestort.
Jag tror att det här bråket gör att Sverige vinner VM! ;) :e
Visst har du rätt SPiN, jag var faktiskt inne och klagade lite på Aftonbladet och hur dom blossade upp det så stort, så visst är pressen minst lika pinsamma. Men titta runt omkring planen så står det japaner(?) överallt och tittar på. Kanske inte så bra "reklam" för Sverige nu inför VM. ;)
Ljungberg hade tydligen fått sig ett par likadana tacklingar tidigare under träningspasset, sen tog han bollen från Mellberg och därefter tog det några sekunder så kom tacklingen återigen och då reagerade Freddie, det skulle jag också ha gjort om jag fick tre såna där kapningar.
Knappast! Hade någon givit mig några liknande tacklingar så hade jag bitit ihop stenhårt och tänkt: "jag klipper honom i nästa närkamp istället". Tufft spel skall med tufft spel besvaras, däremot så tycker jag att det var dålig stil av mellberg att inte be om ursäkt för gristacklingen.
Såg hela "bråket" på Sporten, och det är ju nästan pinsamt att kalla det för slagsmål... Det där är ju sånt som händer överallt, mellanstadierasten som fotbollsplanen. Det var inte speciellt pinsamt, som jag antydde först, det är mycket mer pinsamt att media blossar upp det till något jättestort.
Även om det händer överallt så är det knappast något som skall accepteras. De är förebilder och skall uppträda därefter. Mellbergs tackling var ful, men då tar man antingen igen det i nästa närkamp eller så tar man sig ett snack efter träningen. Professionella fotbollsspelare ska inte brottas under träning, det är inte det de har betalt för...
oel >
Tufft spel skall med tufft spel besvaras
Varför det? :q
Det är ju bara att visa dem var läktaren står i nästa närkamp istället, utan 'hårt spel'.