Det gick lite bättre i andra men det ser inge bra ut inför vm......iof så var det väl en del skador.
Hmm.....sverige spelade riktigt sunkigt i första halvlek mot paraguay. Får väl se om dom kan spela lite bättre nu i andra!
6 svar · 268 visningar · startad av Tengblad
Hmm.....sverige spelade riktigt sunkigt i första halvlek mot paraguay. Får väl se om dom kan spela lite bättre nu i andra!
Det gick lite bättre i andra men det ser inge bra ut inför vm......iof så var det väl en del skador.
Jag tycker att Sverige suger. Det enda som talar for dem ar att ingen tror att de ska vinna.
Hehe nu ska du inte vara för optemitisk :p
eriks :e
Det är väl så här det går när vi möter lite motstånd för första gången på länge. :l
Första halvlek var ruggigt dålig. Försvaret såg ostabilt ut och anfallarna skapade ingenting. Jag tyckte att det blev en liten förbättring i andra halvlek, dock långt ifrån bra. Spelar vi så här i VM blir det inte kul...
Zlatan gjorde väl ett hyfsat piggt inhopp och Daniel Andersson visade än en gång att han inte har någonting att tillföra i landslaget. Hoppas även L-T inser det.
Första halvlek var urusel, men det blev som sagt bättre i andra. Håller även med Hazze, Daniel har ingenting att göra i landslaget.
Men att det inte gick något vidare idag kan nog bero en hel del på uppställningen.
Mellberg skadad och istället får en mittback som ofrivilligt har flyttats till vänsterkanten på nytt (även denna gång ofrivilligt) bli förflyttad till högerkanten. Det här var även Patrik Anderssons andra match sen skadan han ådrog sig mot Deportivo i februari, den första matchen var mot ett division 2-lag från Spanien.
Ljungberg och Svensson var även dom borta vilket märktes tydligt, även om det blev betydligt bättre i andra halvlek när Farnerud kom in (ja, jag ber om förlåtelse för vad jag sa om Pontus förut :)). Pontus var bra och ska ha en eloge för det.
Jag tror att allt hade sett mycket annorlunda ut om vi hade haft det ordinarie laget. :)