Ursprungligen av Tengblad
Lettland har ju Irbe
Irbe har väl inte kommit till laget än!?
Stämmer, men han är Lett...
54 svar · 909 visningar · startad av Tengblad · sida 2 av 3
Ja på fredag börjar hockey VM......jag älskar att titta på ishockey och det spelar i stortsätt ingen roll vilka som spelar. Många har ju diskuterat om att detta kommer att bli ett tråkigt VM tackvare Sveriges miss i OS. Vad tror ni? Någon som har biljetter till några matcher? Jag kommer att sitta bänkad framför TV'n varje match :D
Läs frågan i sin helhet →Ursprungligen av Tengblad
Lettland har ju Irbe
Irbe har väl inte kommit till laget än!?
Stämmer, men han är Lett...
Då hjälper han ju inte laget ;)
Någon som såg 1-2-matchen mot Slovakien ikväll? Det såg inte bra ut... :l
Halvtomt på läktaren dessutom..
Enda matchen man sett i VM och så förlorar vi.......... Jag tänker inte titta mer x(
Nej det var inget vidare spel av sverige tidigare ikväll. Såg väldigt avslaget ut. Slovakien var det bättre laget och förkänade att vinna över ett svagt sverige. Man får väl hoppas att detta blir en kick i baken för fortsättningen :D
man får väl hoppas att sverige inte gör om samma sak tidigare...
Det lär bli lite av en gruppfinal mellan finland och sverige dom matcherna är ofta kul att titta på :D
faktiskt...
Matchen mot Ukraina idag blir nog inte helt enkel. Ukraina spelade oavgjort mot Ryssland igår så det finns vissa kvalitéer i laget. Dessutom såg Sverige mycket dåligt ut i förra matchen.
Börjar ju riktigt fint 0-2 på mindre än 3min :D
Efter att ha sett första perioden och delar av andra får jag nog ta tillbaka mitt uttalande om att det finns vissa kvalitéer i Ukrainas lag. ;)
Ja idag spelade Sverige bra och gjorde 0-7 trotts det extremt fula spelet av Ukraina.
1-2 mot Tyskland efter första perioden är så uselt att det är svårt att finna ord. Jag börjar känna vissa likheter med Vitryssland-matchen.. :x
Sverige kommer garanterat att vinna! Tro mig.
3-2 till Sverige nu... jag tror vi grejar detta...
Nu ser det mycket bättre ut!!! Najsigt!
Yes, detta tar vi hem.
*snyft* kunde inte se matchen pga comborts driftstörningar x(
Tja, svenskarna gjorde vad de skulle till slut. Slovakien i semin lär bli en intressant match. :)
Men va f-n är det för fel på Hardy Nilsson.... Han agerar i studion som jag agerar på mitt ex när jag inte vill prata med henne.
Skicka honom på en charmkusrs, eller tillsätt en mediacoach.