Web-TorMedlem sedan nov. 200013 890 inläggDet är märkligt med Zlatan.
Ena dan tycker alla att han är kung - nästa dag tycker alla att han är en diva. :OO
SskymanMedlem sedan juli 20012 450 inlägg
Jag höll på så där när jag var 15-16 år, men det var länge sen jag slutade med det
Varför säger han inte som det är... han är gammal och är stel i lederna och kan inte lyfta foten högre en navelen ;)
KimMedlem sedan jan. 20007 697 inlägg
Ursprungligen av Web-Tor Det är märkligt med Zlatan.
Ena dan tycker alla att han är kung - nästa dag tycker alla att han är en diva. :OO
Jag har aldrig sagt att han är en diva, han har självförtroende och är stolt över det han kan, och det ska han vara. Han är vad Sverige behöver, bort med den svenska lagommentaliteten och jantelagen. :D
SskymanMedlem sedan juli 20012 450 inlägg Vi svenskar är för svenska av oss ;)
Web-TorMedlem sedan nov. 200013 890 inlägg
Jag har aldrig sagt att han är en diva
Skulla naturligtvis ha skrivit: Ena dan tycker dom flesta att han är kung - nästa dag tycker dom flesta att han är en diva.
Jag tycker både han är kung och diva. :)
KimMedlem sedan jan. 20007 697 inläggNi som tycker att han är en diva
Jag har aldrig hört honom vara stöddig, han säger bara att han kan spela fotboll vilket han också kan. Vad är felet med att vara stolt över sina kunskaper och talanger? :q
Det är inget fel med att vara en diva.
OkkidoMedlem sedan maj 20007 492 inläggZlatan är kungen!! Där med bastu!
EkströmMedlem sedan feb. 20022 594 inläggErik Juhlin vet hur det ligger till. Zlatan é chef...
KimMedlem sedan jan. 20007 697 inläggDum-Carew har varit igång igen.
I Valencias match i helgen fick Carew gult kort, inget speciellt med detta tycker ni kanske, men tilläggas bör väl kanske att Carew inte spelade, han var avbytare och värmde upp då. Men börjar man bråka med domaren om domslut så får man väl räkna med det gula kortet. :e
RRinaldoMedlem sedan mars 20014 214 inlägg Men Carew måste ju ändå ha vattenbrist eller nåt... Varför attackerar han andra spelares spelstiler?
Man visar det man kan på planen och om det ger resultat så därmed basta...
Det är ju två helt skilda speltyper... Carew måste ha bra medspelare för att han ska kunna åstadkomma något... inlägg, bra djupledsbollar. Jag tvivlar på att han skulle kunna finta av 2-3 spelare och sedan vara så osjälviskt som zlatan faktiskt kan vara och passa vidare till en öppen spelare...
Önskar bara att zlatan skulle få sätta dit dom där bollarna han är värd... för han är ju sååå grym
:D
Yy0d4Medlem sedan maj 200254 inlägg Vår nye Brolin... Se var HBK ligger i tabellen nu... :(
KimMedlem sedan jan. 20007 697 inläggÅåååh! En HBK:are till? :D
Jag var på matchen senast mot Norrköping och kan bara säga att... Shabbes boll var inne! x(
SSPiNMedlem sedan mars 20007 896 inlägg Bajen vann. :h
( Med Zlatan på läktaren )
Självklart var man där, fick tag på 200-kronorsbiljetter ( Sektion E, för er som är hemma på Söderstadion ) för en hundring. Perfekt. :)
Yy0d4Medlem sedan maj 200254 inlägg Kim: Givet att man är HBK:are...
HBK har taktiken få upp så mycket fart som möjligt i nerförsbacken så man lätt kommer över toppen... :)
oelbalMedlem sedan jan. 20014 973 inläggZlatan är en löjlig jättebaby, vad hjälper det om man kan trixa lite med bollen om man inte kan göra mål?