webForumDet fria alternativet

Zlatan Zlatan Zlatan

Sport

20 svar · 560 visningar · startad av Kim

Medlem sedan jan. 20007 697 inlägg
Frågan#1

Citerat från Sportal

Ett ordkrig mellan Zlatan Ibrahimovic och John Carew har blossat upp. Norrmannen ifrågasatte Zlatans spelstil i samband med veckans landskamp i Oslo. Nu slår Ajax-proffset tillbaka.

En prestigekamp utspelar sig just nu mellan två av Nordens största anfallsämnen. Efter 0-0-matchen mellan Norge och Sverige gick John Carew till attack mot Zlatan Ibrahimovic.

- Jag vet inte varför man ska köra med såna finter som han gör. Jag höll på så där när jag var 15-16 år, men det var länge sen jag slutade med det. Det är mer lönsamt att gå rakt på mål, sa Carew till norsk press.

Zlatan läste Valencia-spelarens uttalande och "elden" besvarades omgående.

- Det John Carew gör med en fotboll, det gör jag med en apelsin, säger Zlatan.

Zlatan är kung! :e

Medlem sedan dec. 19998 277 inlägg

Hehe härligt Zlatan :e

Medlem sedan dec. 20012 532 inlägg

Zlatan är kung :D :D :D

Medlem sedan nov. 200013 890 inlägg

Det är märkligt med Zlatan.
Ena dan tycker alla att han är kung - nästa dag tycker alla att han är en diva. :OO

Medlem sedan juli 20012 450 inlägg

Jag höll på så där när jag var 15-16 år, men det var länge sen jag slutade med det

Varför säger han inte som det är... han är gammal och är stel i lederna och kan inte lyfta foten högre en navelen ;)

Ursprungligen av Web-Tor Det är märkligt med Zlatan.
Ena dan tycker alla att han är kung - nästa dag tycker alla att han är en diva. :OO

Jag har aldrig sagt att han är en diva, han har självförtroende och är stolt över det han kan, och det ska han vara. Han är vad Sverige behöver, bort med den svenska lagommentaliteten och jantelagen. :D

Medlem sedan juli 20012 450 inlägg

Vi svenskar är för svenska av oss ;)

Medlem sedan nov. 200013 890 inlägg

Jag har aldrig sagt att han är en diva

Skulla naturligtvis ha skrivit: Ena dan tycker dom flesta att han är kung - nästa dag tycker dom flesta att han är en diva.

Medlem sedan maj 200010 687 inlägg

Jag tycker både han är kung och diva. :)

Ni som tycker att han är en diva

Jag har aldrig hört honom vara stöddig, han säger bara att han kan spela fotboll vilket han också kan. Vad är felet med att vara stolt över sina kunskaper och talanger? :q

Medlem sedan maj 200010 687 inlägg

Det är inget fel med att vara en diva.

Medlem sedan maj 20007 492 inlägg

Zlatan är kungen!! Där med bastu!

Medlem sedan feb. 20022 594 inlägg

Erik Juhlin vet hur det ligger till. Zlatan é chef...

Dum-Carew har varit igång igen.
I Valencias match i helgen fick Carew gult kort, inget speciellt med detta tycker ni kanske, men tilläggas bör väl kanske att Carew inte spelade, han var avbytare och värmde upp då. Men börjar man bråka med domaren om domslut så får man väl räkna med det gula kortet. :e

Medlem sedan mars 20014 214 inlägg

Men Carew måste ju ändå ha vattenbrist eller nåt... Varför attackerar han andra spelares spelstiler?

Man visar det man kan på planen och om det ger resultat så därmed basta...

Det är ju två helt skilda speltyper... Carew måste ha bra medspelare för att han ska kunna åstadkomma något... inlägg, bra djupledsbollar. Jag tvivlar på att han skulle kunna finta av 2-3 spelare och sedan vara så osjälviskt som zlatan faktiskt kan vara och passa vidare till en öppen spelare...

Önskar bara att zlatan skulle få sätta dit dom där bollarna han är värd... för han är ju sååå grym

:D

Medlem sedan maj 200254 inlägg

Vår nye Brolin... Se var HBK ligger i tabellen nu... :(

Ååååh! En HBK:are till? :D
Jag var på matchen senast mot Norrköping och kan bara säga att... Shabbes boll var inne! x(

Medlem sedan mars 20007 896 inlägg

Bajen vann. :h
( Med Zlatan på läktaren )

Självklart var man där, fick tag på 200-kronorsbiljetter ( Sektion E, för er som är hemma på Söderstadion ) för en hundring. Perfekt. :)

Medlem sedan maj 200254 inlägg

Kim: Givet att man är HBK:are...

HBK har taktiken få upp så mycket fart som möjligt i nerförsbacken så man lätt kommer över toppen... :)

Medlem sedan jan. 20014 973 inlägg

Zlatan är en löjlig jättebaby, vad hjälper det om man kan trixa lite med bollen om man inte kan göra mål?

257 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25
122 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
126 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
129 ms — ändringar (db)