Jag kan säga att jag INTE håller med knäppskallen Lasse Sandlin i Aftonbladet som tippar Örgryte (!!) som vinnare, Hammarby sjua och Halmstad precis ovanför strecket som elva...
Jag hoppas väl som vanligt på ÖSK men det ser ju inte allt för bra ut på pappret för oss :( Hade t.o.m svårt att få elitlicensen. Men men hoppas kan man ju alltid.
Helsingborg blir ruggigt svåra i år, dom vinner nog med ett antal poäng ner till tvåan. Men som alla vet, så klappar ju mitt hjärta för Hammarby - de kommer nog igång lagom till säsongen börjar och slutar sedan på en 5:e plats.
AIK kommer knappast att ha något med guldstriden att göra så länge Olle Nordin leder gänget... Han är ju totalt inkompetent. Behöver jag säga mer än Italien -90 och AIK under 2001?
Ursprungligen av SPiNAIK kommer knappast att ha något med guldstriden att göra så länge Olle Nordin leder gänget... Han är ju totalt inkompetent. Behöver jag säga mer än Italien -90 och AIK under 2001?
Haha, hur stor koll har du då? :p
Olle Nordin har inte tränat AIK på över en månad - han är sjukskriven i månader för utbrändhet... ;)
Det är den gamle backklippan Peter Larsson som tränar Gnaget numera.
AIK under 2001? Du menar laget som kom trea i Allsvenskan och som gick obesegrat de nio sista matcherna? ;)
Grejen är att när AIK började vinna igen (i och med Sundsvallsmatchen) var Andreas Alm tillbaka - han hade varit skadad dittills under säsongen - och gjorde sju mål på nio matcher.
Ja du, det där stolpskottet Sandlin har inte ett rätt i år. :o
Halmstad når nog inte hela vägen fram i år med tanke på att dom har många unga spelare nu, plus att Thern är ny som tränare, så en seger är nog inte att räkna med. Men att gå så långt som att påstå att dom ska slåss kring strecket... Nja, inte en chans! :OO
Har precis kollat på Bajen - ÖIS och det var ingen rolig match att se. Bajen äger spelet totalt större delen av matchen men lyckas ändå förlora med 3-2. Trym Bergman bränner ett par frilägen och Erland Hellström bjuder ÖIS på enkla mål. :x
Ska alla tippade topplag misslyckas eller vad är det frågan om? ;)
Gillar framsidan av Sportbladet idag - en fyrling på 30 spänn på de resultat som gick in igår och förrgår till ett odds på 160 nånstans... Fett med stålar! :o