Hej! Jag skulle vilja ha ett par tunna träningsbyxor med dragkedja längs hela sidan. Så att man kan ta av träningsbyxorna utan att ta av sig skorna. Har kollat fem sportbutiker i Stockholm utan att hitta något annat än Björn Dählies special för "ynka" 1300 bagare...alla butiker säger att det finns men att de inte tar in några. Några tips?
Hm, såna ställ brukar vara standard i sportbutiker jue. Jag vet att fotbollslaget köpte från Intersport i Huddinge ( Såg att du var från Stockholm ), men vi beställde iofs alltid... Adidas träningsoverall, superhärlig. Jag har ett gammalt par som du kan få för femtilappen, om du inte hittar något. :e
Nope, ingen bild. Kanske finns nåt på adidas.com, men jag orkar inte leta just nu... ;)
Har du kollat adidas-lagret, annars? Det ligger i Hammarbyhamnen, och har rätt mycket prylar till billiga priser.
Något jag såg nu, som jag tydligen missade sist var att du ville ha en dragkjedja längs hela sidan, mitt par byxor har endast dragkjedja längst ner på byorna, men man kan ändå ta av sig byxorna utan att ta av sig skorna. :)