webForumDet fria alternativet

Tippa

Sport

14 svar · 383 visningar · startad av aleborg

Medlem sedan jan. 20013 341 inlägg
Frågan#1

Vi håller på med en site där man kan tippa bara för skoj skull.
Man kan skapa sin egna lilla grupp med tippare och sedan se vem som var bäst i gruppen mm. Utmärkt administrationsverktyg om ni brukar slå vad på jobbet, med polarna mm.

Nu behöver vi lite folk som vill vara med och testa, utvärdera sajten!

Ni kan bli medlemmar på https://www.vmtipset.nu
OBS sidan är inte klar på långa vägar. Utan vi behöver konstruktiv kritik på funktionerna! Vissa sidor funkar inte än och layouten är inte klar än. Alla texter är så kallade "dummie" texter!

Men dom primära funktionerna ska vara fungerande nu!

Om ni vill prova med era polare så skapa en ny "Tipsgrupp" och bjud sedan in era polare/arbetskamrater därifrån. Vill ni bara prova så finns det en "Allmän Tipsgrupp"

OBS, moderatorer, detta är inget försök till reklam utan bara frågan om hjälp!

Medlem sedan jan. 20002 453 inlägg

Jag gillar idén.

Ska utforska sidan lite närmare nu. :)

Medlem sedan dec. 19998 277 inlägg

Samma här :)

Medlem sedan feb. 20003 100 inlägg

Ser ut att vara nåt att titta närmare på... :)

Medlem sedan mars 20014 214 inlägg

hmm

Det är en sån här site som "man tippar bara för skojs skull och där man kommer få 13 rätt fast egentligen tippade man annorlunda på riktigt och lackar och slår sönder skärmen och hoppar från balkongen för att man inte får sin 13 tröja och pengarna...."

Fast kul ide :D

Medlem sedan apr. 20011 418 inlägg

Jag ar imponerad. Jag har lange tankt att gora nagot liknande, men aldrig kommit till skott.

Det måste väl finnas mer sportfånar här inne??? :e
Ta och prova sajten och säg vad ni tycker, ge förslag på funktioner. Ny layout kommer så häng inte upp er på den :birp

Behöver massor av input på funktionerna!!!

hela sajten är nästan klar! imorrn(läs söndag) så är det annonser i aftonbladet! :e

Jag ar grymt imponerad. Jag maste fraga hur du orkar. Raknar du med att tjana pengar pa detta, eller gor du det endast for nojets skull?

Nja, det är ett riskprojekt just nu! Jag har bara gjort all programmering(dvs det jobbiga :e) grafik står en annan kille för och en tredje person som är projekt ledare och har eld i baken :e
Han har provat sajten medans jag programmerat och klagat på allting, sedan att felen beror på att jag inte hade hunnit progga klart det fattade han aldrig :OO

Ni som var medlemmar måste gå in och regga er igen, jag rensar databasen nu!

saja, nu har jag registrerat mig. Vad ar tipsgrupp? Vad ar det for bra med att vara med i en sadan?

Traden var ju till for att ni skulle fa lite konstruktiv kritik, sa har kommer lite. Nar jag registrerade mig fick jag ett mail dar det stod:

Här är din användar information:

Du kanske tycker att jag ar petig, men jag ar all erigisk mot sar skrivning.

Fixat :o)

men du måste omregistrera dig :r rensade databasen kl 6.30 i morse!
En tipsgrupp måste du vara medlem i för att kunna tippa! När du blir medlem så blir du automatskt medlem i en allmän tipsgrupp!

Medlem sedan jan. 20002 453 inlägg

Jag gillar den nya layouten. Och idén är som sagt var grym. Allt verkar smidigt också. Enda anmärkingen är att jag tycker att det är lite onödigt att tipsgrupperna öppnas i ett popupfönster.

vi valde den lösningen på hela siten!
Henrik(läs grafikern) jobbar på en ny layout(han e inte nöjd)
Får se hur han löser det då, men jag ska framföra det till honom!

266 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2
133 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
130 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
125 ms — ändringar (db)