Dom brukar väl sända "dom avgörande" matcherna. Dvs, när det först kan avgöras. Om dom gör det i år vet jag dock inte...
Nån som vet om TV4 kommer att sända nått av slutspelet?
24 svar · 642 visningar · startad av Tengblad
Nån som vet om TV4 kommer att sända nått av slutspelet?
Dom brukar väl sända "dom avgörande" matcherna. Dvs, när det först kan avgöras. Om dom gör det i år vet jag dock inte...
Dom sänder den tredje semifinalen.
SM-semifinal 3
Tisdagen den 26 mars klockan 19.15
Lag 1-2 – Lag 3-4
TV4/Canal+
Eventuell SM-semifinal 4
Torsdagen den 28 mars klockan 19.15
Lag 3-4 – Lag 1-2
TV4/Canal+
Eventuell SM-semifinal 5
Söndagen den 31 mars klockan 17.15
Lag 1-2 – Lag 3-4
TV4
SM-FINALEN I BÄST AV FEM MATCHER
Laget med bäst placering i Elitseriens grundserie börjar borta
SM-final 1
Tisdagen den 2 april klockan 19.15
Lag 2-Lag 1
TV4
SM-final 2
Torsdagen den 4 april klockan 19.15
Lag 1-Lag 2
TV4
SM-final 3
Lördagen den 6 april klockan 15.15
Lag 1-Lag 2
TV4
Eventuell SM-final 4
Måndagen den 8 april klockan 19.15
Lag 2-Lag 1
TV4
Eventuell SM-final 5
OBS! Torsdagen den 11 april klockan 19.15
Lag 1-Lag 2
TV 4
OBS! Om Djurgårdens IF går till final och har hemmamatch i SM-final 5 spelas denna tisdagen den 9 april klockan 19.15
TV4
OBS! Om Djurgårdens IF går till final och har hemmamatch i SM-final 5 spelas denna tisdagen den 9 april klockan 19.15
Nu går jue inte dom till semi så det spelar jue ingen roll ;) §e
Men Tengblad, deppa nu inte. Örebro kanske kommer upp i division 4 nästa år :)
Rinaldo hahahaha......vi ligger i allsvenskan om du ville veta :e
Nu är det dags!
..att styra in den här tråden på topic ordentligt: slutspelet! ;)
Den här kvällen kan nog sägas vara ultimat! :e
djurgårn åkte på stryk mot Frölunda med 3-0 i Globen. Joel Lundqvist i Frölundakassen hade show - 18-2 i skott bara i sista! :o
Frölunda leder med 3-1 i matcher.
Färjestad gick relativt enkelt till semi genom 7-2 mot Brynäs, trots gävleledning med 2-1 i början av andra.
Modo lyckades få 4-0 mot Luleå och utjämnade till 2-2 i matcher.
Åsså kvällens höjdpunkt som följdes från en sportbar i Jönköping: HV piskade de skånska legoknektarna i MIF med 4-2! Jönköpingslaget spelade hockey medan malmöiterna mest satsade på att sitta i utvisningsbåset. ;)
3-1 i matcher till HV71.
Det vore ju redigt nice om vi kunde göra oss av med stockholmstölparna redan i kvarten! :e
Kim :e
Ursprungligen av Kim Det vore ju redigt nice om vi kunde göra oss av med stockholmstölparna redan i kvarten! :e
Men vilka ska fbk då utklassa i finalen? :( Det är ju bara dif som är roliga att vinna mot...
skyman
Visserligen sant, men förnedringen för dom att åka ut i kvarten är total, så det bjuder jag gärna på. Jag skulle gärna möta Frölunda i finalen. :)
Det här slutspelet ser mörkt ut.. :x
...Snarare blecksvart... :x
Svart som en sommarnatt...
Det ser bra ut hittills. Jag ser fram emot Frölunda Färjestad i Finalen, efter att Frölunda piskat skiten ur Modo i semin :e
Jag hejar faktiskt också på Frölunda. Henrik och Joel som gick i min paralellklass tidigare spelar där nu ju... :D
Än så länge rockar det här slutspelet hårt!
Jag har långt gångna planer på att rigga storbildsskärmen i Kårpuben idag, så jag inte missar matchen när jag jobbar... ;)
Läste en underbar grej i lokalblaskan i morse:
Röst i pressrummet på Kinnarps Arena i torsdags kväll, när text-tv-sifforna berättade om att Frölunda ännu en gång vunnit över Djurgården i slutspelshockeyns kvartsfinalspel:
- Jaha, nu blir det förlängd programtid i fyran i kväll då. Minst en halvtimma behöver väl Challe Berglund ha på sig för att förklara bort Djurgårdsförlusten...
Yeah! :e