http://free.webforum.nu/wf/Forum3/HTML/000296.html :)
------------------
/Mvh Tengblad
"Livet är som ett avloppsrör, långt och fullt av skit"
16 svar · 219 visningar · startad av Gandalf
Han försökte i alla fall...
------------------
Min far sade en gång: hellre äter jag mig mätt än att jag ser mina barn svälta...
Kapsylöppnare?
Gandalf virkar snygga mössor!!
http://free.webforum.nu/wf/Forum3/HTML/000296.html :)
------------------
/Mvh Tengblad
Jag tänker tycka synd om honom HÄR
------------------
Min far sade en gång: hellre äter jag mig mätt än att jag ser mina barn svälta...
Kapsylöppnare?
Gör så :) Jag tycker dessvärre inte SYND om Elofsson, tycker snarare att han gjorde bort sig.
------------------
/Mvh Tengblad
Jag tycker dessvärre inte SYND om Elofsson, tycker snarare att han gjorde bort sig.
Han gick ju för i h...... för guld, och försökte hänga på Elofsson, jag tycker han gjorde ett tappert försök, men det håll dessvärre inte.
------------------
Kapsylöppnare?
Med den mediabevakningen (trycket) han hade på sig hemifrån + den annorlunda luften (omständigheten) i tankarna, tycker jag inte att man alls ska lasta honom för nåt. Men synd är det :(
------------------
webForum har stängt mellan den 15:e och 17:e februari men sen kommer wF2
[Redigerat av PeW den 10 feb 2002]
För honom är det bara guld som gäller... allt annat är bara tröstpresenter.
------------------
/A.S
Det är lugnt grabbar, idag blir det guld för Elofsson :e
Norrmännen rår inte på honom idag och Johann Muhlegg ställer inte upp. Enda hotet är väl om någon helt otippad "odopad" Italienare far fram snabbare än på flera år just idag. :OO
------------------
//Alian Luxman=the BabelFish
"Love thine enemies...it really pisses them off."
Enda hotet är väl om någon helt otippad "odopad" Italienare far fram snabbare än på flera år just idag.
Jag skulle inte bli förvånad. ;)
Nä, men jag tror nog att Elofsson kan ta medalj ikväll. Guld kan bli svårt men pallen bör han nå efter vad man sett tidigare i år.
------------------
rock the cashbah.
Nä, men jag tror nog att Elofsson kan ta medalj ikväll
Man får inte glömma OS-nerverna som tycks drabba alla svenska, alla OS...
------------------
/A.S
Precis. På något sätt verkar det alltid knyta sig lite för svenskarna i OS, medan exempelvis norrmän alltid lyckas vara bäst när det gäller.
------------------
rock the cashbah.
Klart att OS är viktigast!
Magnus Sterner sa en bra sak igår.
Jag skulle hellre åka friåka i alperna än att köra en världscup-tävling, speciellt om jag skulle få betalt för att friåka också. Världscuppoäng kan jag ta någon annan gång.
Kim, du tror inte han och de flesta andra tycker likadant om OS?
------------------
/Erik
www.juhlin.nu /sk8files/ /mp3d/